С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
7 24 авг 2007, 14:16, 4826 прочитания

Петъчен PR

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Миналата седмица пропуснахме, по-миналата беше сериозно издание на "Петъчния PR". Тази се завръщаме, но няма нищо грандиозно - само потници и "пиаркампании".Следващото съобщение си е добре написано, но идеята, която промотира е забавна. Фешън потници...

ПЕТЯ ПАВЛОВА ПУСНА ЛИМИТИРАНА КОЛЕКЦИЯ ДРЕХИ

Поп певицата Петя Павлова изненада феновете си с лимитирана колекция дрехи. Мъжки ти-шърти и дамски потници с провокативни бродерии от пайети като „Star” и “Goddess” („Звезда” и „Богиня”) се продават на сайта на телевизия „Сити” - www.city.bg като бройките наистина са ограничени, а в ролята на модели за дрехите са водещите Наско и Джули. Петя Павлова вече е направила реклама на дрехите от линията “Petia Pavlova for City Collection” в последните си видеоклипове „Runaway” и “Going Down”, където носи потници своя изработка. “Исках да направя серия от потници и ти-шърти, които да могат да бъдат носени не само през деня, а и вечер aко отидеш в денс клуб с тях да изглеждаш шик и фънки. Белият потник е универсален за всеки сезон и според мен най-подходящата дреха за лятото – може да бъде носен с джинси, с пола, с официален панталон, може да бъде сложен върху друг - въобще е любимата ми дреха, особено ако има пайетени бродерии в неонов цвят с предизвикателен надпис като „Звезда”, „Богиня” или „Не пипай гаджето ми, то си е само мое!” Петя Павлова е дизайнер и на пълна модна колекция, носеща нейното име, която ще бъде представена на българския пазар през пролетта на 2008-а.

Сега, не претендирам да разбирам от мода, но ми се струва, че белият потник никак не е универсална дреха за всеки сезон.

Както и да е, минаваме на нещо по-свързано с PR. НДСВ вероятно имат нов началник на връзките с медиите. И то не кой да е, а Иван Гарелов, който още преди повече от година обяви, че ще се занимава с PR консултации с агенцията си "Пан стратегии и комуникации". Ето с какво ще се занимава той според дописка в днешния "Труд". Обичам думата "пиар", но "пиаркампании" е култово:


  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Клавиатурно трио Клавиатурно трио

7 фев 2013, 4643 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Борислав Кандов" Затваряне
График на визитациите по време на ФАРА

Как да победим системата

Съветите на "Капитал" как потребителите сами да влияят на алгоритмите в интернет

Най-дългото кацане на летище София

Пет големи европейски кандидата поискаха за 35 години столичното летище

"Агрия груп" купува производител на слънчогледово олио

Базираната в Лясковец "Кехлибар" ще е първата компания за преработка на слънчоглед в портфейла на холдинга

20 въпроса: Иван Шопов

На 18 май той ще представи на живо ремиксирана версия на Kanatitsa, съвместния си албум с фолклорното трио "Авигея"

Млади градски подкасти

"Градски детектив" навлиза във втория си сезон с още легенди и сюжети - не само от София