Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
Фестивалът мина и замина и беше странен. През 2005 г. беше едно от най-позитивните му издания. Всички... Добре де, мнозинството беше доволно от резултатите и от победата на Noble Graphics в състезанието между агенциите. Миналата година пък отношението към крайния резултат от фестивала бе по-скоро негативно. А тази година поне на мен засега ми е трудно да взема някакво твърдо решение. Всичко - и впечатлението от подадените заявки, и наградените неща е някъде по-средата. Имаше добри неща, които бяха номинирани и заслужено спечелиха, има и такива, които останаха извън финалистите. Имаше и откровено средни неща, които впоследствие взеха награди, имаше и много шлака.
Резултатите при тв рекламите са откровено странни, съпоставени с тези в Golden Drum, например. Единствената първа награда бе присъдена за безспорно добра реклама на ОББ, а едни от най-скучните реклами в международния фестивал са именно на финансовите услуги. И обратното - при стоките и социалната и т.н. реклама нямаше избран победител, а те по принцип навсякъде са едни от най-оспорваните. Една от приятните идеи в категорията - на McCann Erickson за неправителствената организация Face2Face отпадна от финалната борба, защото журито не одобри качеството на изпълнението. А клипът според мен заслужаваше поне номинация, защото бе единственият, засягащ детски проблем (трафика на деца), без да използва деца по време на снимките. Сценарият бе разигран с оставени лепящи листчета на вратата на хладилник. А няма нищо по-лесно от това да предизвикаш реакция използвайки детски образ. Тоест - агенцията си беше дала малко повече зор как да предаде посланието.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
7 коментара
Местата на последните две снимки трябва да смениш;) Поздравления за Ню Моментс, а отразяването на събитието е на ниво, както и очаквах.
Шит, мерси!:)
уф, разбира се, било е доста по-интересно преди, отколкото по време на финалната церемония.
виж, за face2face не съм съгласен - толкова муден спот, че накрая не ти пука какво искат да кажат.
Абе вярно, беше 5-10 секунди по-дълъг от необходимото. Но все пак - поне номинация заслужаваше.
Събитие, направено главно агенциите да се напият заедно и да видят, че всички са на ниско, разочаровашо ниско ниво.
Категорично не съм съгласна с високата оценка за БСС ... Иначе фестивалът беше приятен, крайно време беше да се появят и нови участници в състезанието! Като събитие става все по-добро! Лео Бърнет, поздравления за докторската концепция ...
Добре де, мнозинството беше доволно от резултатите и от победата на Noble Graphics в състезанието между агенциите....
хм не спечели ли Ню Моментс??
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.