Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Weekly juice #60

Борислав Кандов
1770 прочитания

© Refracted Moments


Карикатура на броя:

Just another day...

Книга на броя:

Fooled by Randomness: The Hidden Role of Chance in Life and in the Markets

Реклами:

(Vanina's)

Новата реклама на Chanel с Кийра Найтли е убийствена.

На това се казва гигантска реклама.

Новият клип на Волво е готин, макар и музичката да е странна.

Хем гнусно , хем смешно, от Saatchi & Saatchi Тайланд за Максим.

Е как да не ги поискаш тези секси сандали... 1, 2, 3. Бонус трак: принтове от предишна кампания на Ipanema.

И докато говорим за сандали: 1, 2, 3. Определено сладурски.

Тези трите не ги разбирам, но са готини по неразбираемия си начин: 1, 2, 3.

-----------------

"Креативно използване на съществуваща медиа".

Супер аналогово видео от Common Craft, рекламо-промотиращо Google Docs (Rocks!:).

Разни рекламни:

Как да оцелеем в дигиталната ера, вдъхновено от интервю на Боб Гарфилд.

Ако си мислите, че ни очаква някаква страшна предизборна кампания - вижте на какво са подложени американците от десетилетия насам.

Google представя Gadget Ads.

Virgin Mobile Australia май ще го отнесат; но така е, като използваш чужди снимки без разрешение.

Истината зад рекламните презентации.

Ето това би трябвало да е най-големият криейтив отдел в света.

Рекламното пространство никога не свършва.

Вече официално: Facebook-а на рекламистите.

Планиране:

Още един пирон в ковчега на фокус-групите?

Защо юзърите създават онлайн съдържание плюс интересно изследване на McKinsey за ползите от изследването на онлайн съдържанието.

Кой, по дяволите е Хенри Дженкинс и защо го наричат "Маршал Маклуън на XXI век".

Къде са, ако ги има границите на властта на peer-to-peer мрежите.

Как да станеш ужасно популярен за дни, ако не и за часове.

Брандинг:

(Plamen's) Твоят супермаркет знае всичко за теб.

Първото лого на Чикаго 2016 имаше нерадостната съдба да бъде отхвърлено от МОК. Ето го втория опит, прилежно обяснен. Ако спечели домакинството на олимпиадата, ще има и трето лого - нали, за късмет.

Индийско или китайско? Това ще да е въпроса.

Оказва се, че има и пазари, които Virgin напуска.

Martin, Aston Martin.

Да промениш образа на една тоталитарна държава или да създадеш изцяло нова... къде ли са границите на брандинга?

Биологичните видове не са това, което бяха.

Дизайнери, ликувайте - Adobe Photoshop си има ново лого. Ерм, добре де, може и да не ликувате.Пази си марката, твоя е.

Кортни Лав планира да пусне собствен парфюм, засега работи по марката "Кортни Лав".

Маркетинг:

Не знам vs. Не знам според Сет Годин.

Дизайн:

Обичаш да четеш? Седни тук тогава.

Стол или стоножка?

Преносима памет със стил. И нещо по- излъскано.

Prefab комплект за пикник.

Нано касета... касета за Нано... обърках се...

Медийни:

Дайте рамо на Хуан-Антонио Гинер (директор на компанията, която направи редизайна на Капитал) - пратете му снимка на вестникарска будка.

Идеята сайтът на WSJ да бъде с изцяло безплатен достъп има доста привърженици.

Public Relations:

Не знам вие какво мислите, но според мен PR блогосферата става все по-скучна и по-скучна с всяка изминала седмица. Много, много неприятно...

Няколко клипчета за корпоративното блогване.

Mini PR.

Разни:

Разпознаваш ли 10-те блокировки на креативното мислене?

По-сигурно от аларма.

Как да даваме обратна връзка за креативна работа.

99 начина да направиш блога си по-популярен.

Революционно откритие ? Не думай.

Карикатура на броя:

Just another day...


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

4 коментара
  • 1
    Avatar :-|
    пламен

    абе имам някои съображения към openad.net... макар че наистина имат доста повече активни пичове сега в сравнение с преди 2 години

  • 2
    Avatar :-|
    читателка

    Често си мисля, дали някой използва тези линкове в работата си или те се четат само за развлечение.
    Аз се вдъхновявам от някои линкове да направя (напиша) нещо, но още нищо не съм направила. Сигурно някой е по-напред от мен...

    //////////////////////

    Днес видях следната реклама:

    Форум Българска Мода
    НДК, Зала 3, 9-12 ноември 1999

    Рекламира се събитие, проведено преди осем години?
    Или форум Българска Мода е създаден тогава?

  • 3
    Avatar :-|
    sineater

    рекламата за форума на жп гарата ли е?

    или там беше седмица на българската мода по fTV?

  • 4
    Avatar :-|
    Гергана

    @читателка: мдаа...сега пиша на агенцията за едно предложение, и чета Как да даваме обратна връзка за креативна работа...


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.