С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
  • K:Reader - изданията
8 6 ное 2007, 11:39, 3151 прочитания

Реклами под радара

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Брандирането на заведения с чадъри, тенти, пепелници, униформи на персонала и т.н. е един от най-старите рекламни канали. Още си спомням онези черни, пластмасови пепелници с надпис Coca-Cola на тях...Понякога, обаче, се случват и такива забавни, хм, артдирекшъни (артдирекшън в рекламните среди се нарича художественото изпълнение на рекламните продукти и не само, което го прави непреводим термин) като този на снимката, направена на входа на известна столична пицария. В кръга на шегата, ако се наложи да разкажа на някого какво съм видял, най-вероятно ще бъде "едноръка жена се дави в кока-кола".

Едва ли клиентите на заведението се заглеждат по-рекламата, но изкривеният поглед на такива като мен веднага се насочва натам. Не за друго, а защото Coca-Cola винаги е правила хубави неща, на локално ниво също. Още си пазя една покана за коледно парти, сложена в ампула, която във фабриката се превръща в бутилка от 0.5 л. Coca-Cola. Затова и силно се съмнявам, че самата компания е произвела този винил.

Заради огромния брой заведения, подобни изпълнения често минават незабелязани. Във въпросната пицария не бях ходил от доста време, така че не знам откога това стои там. Ама е ужасно.

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Клавиатурно трио Клавиатурно трио

7 фев 2013, 4723 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Борислав Кандов" Затваряне
Всяка простотия си има край

Доктор Ружа и пътят на милиардите

Само до есента на 2016 г. схемата OneCoin е събрала над 3.3 млрд. eвро, а печалбата е над 2 млрд. евро

Ново време за "Славянска беседа"

Двама френски предприемачи са купили 2 хил кв. м за близо 3 млн. евро, за да направят офиси и споделено простраство

Борис Бонев: между гражданите и политиката

Единственият непартиен кандидат се бори за гласове с малък бюджет и без подкрепа от партийни структури

Предизборният "Route 66" на арх. Игнатов

Според кандидата на "Демократична България" електронното управление на София ще реши два ключови проблема - с бюрокрацията и с корупцията

Кино: "Писма от Антарктида"

Модерна мелодрама за лъжата от любов