С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
8 6 ное 2007, 11:39, 3133 прочитания

Реклами под радара

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Брандирането на заведения с чадъри, тенти, пепелници, униформи на персонала и т.н. е един от най-старите рекламни канали. Още си спомням онези черни, пластмасови пепелници с надпис Coca-Cola на тях...Понякога, обаче, се случват и такива забавни, хм, артдирекшъни (артдирекшън в рекламните среди се нарича художественото изпълнение на рекламните продукти и не само, което го прави непреводим термин) като този на снимката, направена на входа на известна столична пицария. В кръга на шегата, ако се наложи да разкажа на някого какво съм видял, най-вероятно ще бъде "едноръка жена се дави в кока-кола".

Едва ли клиентите на заведението се заглеждат по-рекламата, но изкривеният поглед на такива като мен веднага се насочва натам. Не за друго, а защото Coca-Cola винаги е правила хубави неща, на локално ниво също. Още си пазя една покана за коледно парти, сложена в ампула, която във фабриката се превръща в бутилка от 0.5 л. Coca-Cola. Затова и силно се съмнявам, че самата компания е произвела този винил.

Заради огромния брой заведения, подобни изпълнения често минават незабелязани. Във въпросната пицария не бях ходил от доста време, така че не знам откога това стои там. Ама е ужасно.

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Клавиатурно трио Клавиатурно трио

7 фев 2013, 4697 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Борислав Кандов" Затваряне
Всяка простотия си има край

Голямата енергийна измама

Защо борсовата цена на електроенергията в България е най-висока и как може да се поправи секторът

Откриване, закриване и нови въпросителни около "Исторически парк"

Дружеството зад парка официално смени собствеността си, а сред акционерите изплуват познати имена

"Слънчо" поглежда отвъд хоризонта

С проект по "Конкурентоспособност" за 1.6 млн. лв. компанията ще започне да изнася детски храни в региона

България изнася все повече машини и авточасти

Увеличението във външната търговия през 2015 г. идва основно от пазарите на ЕС. Спад има при суровините, но той е ценови

Sympathy for the Writer

Биляна Курташева за книгата си, посветена на неподозираните връзки между различни произведения, периоди и личности

20 въпроса: Невена Дишлиева-Кръстева

През последните години издателството й ICU разнообрази литературната сцена с важни имена, заглавия и теми