Петъчен PR
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Петъчен PR

Теодора Попова

Петъчен PR

Борислав Кандов
11663 прочитания

Теодора Попова


Тъпа PR-щина на годината. Това даже и PR-щина не е, а егоманиащина, мегаломания и абсолютна варварщина. Защо ли вече знам кой е сред фаворитите за PR гаф на годината.

Добавка: 19:15

Във Facebook вече има група за бойкот на продуктите на "Белла България". Става все по-интересно...
------------

Освен, че Кристина Крънчева съветва по въпроса в тазседмичната й колонка в "Кариери", ето вдясно и един нагледен пример как да не се обличате, когато отивате да взимате награди. А долу е текста:

Теодора Попова, заместник изпълнителен директор финанси и администрация на "Хепи АД" грабна приза "Иновативност" на престижния конкурс "Жена на годината 2007", организиран от списание GRAZIA. В рамките на една седмица това е втората награда, която компанията получава. Преди броени дни тя бе отличена с престижната награда "Ресторантска верига на годината" от БХРА.

На 14 декември 2007 г от 12 часа в гранд-хотел „София”, ресторант „Триадица”, ул. „Гурко” №1, списание „Автобуси & микробуси” със съдействието на Българска федерация за автобусен транспорт организира за втора поредна година връчването на Годишни национални награди за автобусна фирма на годината в три категории:

- Международен транспорт - редовни автобусни линии;

- Вътрешен транспорт – редовни автобусни линии

- Иновации в транспорта и туризма

Награждаването ще бъде предшествано от дискусия-коктейл, посветена на най-острите проблеми в автобусния бранш на тема „Да си кажем истината за автобусния транспорт в България?”.

На това единствено по рода си събитие в браншa са поканени собственици на най-големите автобусни фирми в България, министъра на транспорта, представители на Министерство на транспорта, ДАА, КАТ, Столична община.

Награждаване, коктейл и дискусия в едно!:)

-------------

Как да наплашим родителите и да им развалим празничното настроение - Безсмислени инициативи - Коледата невъзможна:

ПРЕСИНФОРМАЦИЯ

10 декември 2007г.

В присъствието на г-жа Мегелна Кунева беше подписан Коледен пакт за засилване контрола на детските стоки по време на предпразничното пазаруване

Пактът беше подписан от производители и вносители на детски играчки в България и представители на браншовите организации

Днес, 10 декември 2007г., се състоя официална среща между г-жа Меглена Кунева, Еврокомисар по защита на потребителите, г-н Дамян Лазаров, Председател на Комисия за защита на потребителите (КЗП), представители на производителите и вносители на детски играчки в България и представители на браншовите организации и неправителствени органзиации за защита на потребителите. Срещата е част от стартиралата официално на шести декември социално-информационна кампания “Коледата безопасна! Внимавайте какво подарявате на децата!”, която се осъществява по инциатива на Еврокомисаря г-жа Меглена Кунева.

По време на срещата присъстващите обсъдиха предприемането на широк кръг мерки, осигуряващи предлагането на безопасни стоки на потребителите през месец декември, по време на Коледното пазаруване. Всички, взели участие в днешната среща, подписаха Коледен пакт, с който страните се ангажират да осъществяват завишен контрол и да засилят тестванията на стоките в складовете и в магазините и при най-малко съмнение да подават нужните сигнали, и ако се наложи, да изтеглят опасните стоки от пазара.

Коледният пакт официално беше подписан от: г-жа Меглена Кунева, Еврокомисар по защита на потребителите, г-н Дамян Лазаров,председател на КЗП г-жа Славка Бозука, главен редактор на вестник Стандарт, г-н Константин Вълков, програмен директор на Дарик радио, г-н Михаил Шишков, председател на Независим съюз на потребителите в България, г-н Драгомир Ангелов, заместник председател на Българската асоциация на детски играчки (БАДИ) и управител на “Агрос прима” ЕООД, г-н Мариан Колев, зам.председател на УС на БАДИ и управител на верига магазини Хиполенд, г-жа Надя Попова, председател на УС на БАДИ и управител на “Попов и син”, г-н Богомил Николов, изпълнителен директор на Българската национална асоциация на потребителите (БНАП), г-н Емил Алексиев, директор на Дирекция за защита на потребителите към Министверство на икономиката и енергетиката, г-н Григорий Жамгарян, член на УС на БАДИ и управител на PLM ООД, г-н Гегам Казарян, член на УС на БАДИ и собственик на “Мар 2000” ООД, г-жа Теменужка Грънчарова, Национална агенция по метрология и стандартизация, г-жа Ваня Тодорова, Limex ООД, г-жа Юлия Илиева, маркетинг мениджър на Атекс ООД, официален вносител на Chicco България, г-н Александър Кадиев, председател на Асоциацията на производители на дървени играчки в България (АПДИБ), г-жа Виолета Мочева, официален вносител на Hallmark България, г-н Божидар Петракиев, управител на супермаркети Елемаг, Г-н Трифонов, управител на Агрос прима, г-жа Маргарита Денева, търговски директор на Национални дистрибутори.

Информационната кампания “Коледата безопасна! Внимавайте какво подарявате на децата!’ апелира към безопасност на продуктите и открит бизнес, като цели да информира потребителите за риска, криещ се в някои стоки, които нямат нужното качество и не отговарят на изискванията на Европейския съюз (ЕС). Кампанията се осъществява с подкрепата на БТВ, вестник Стандарт, Дарик радио и Комисията за защита на потребителите в България (КЗП) и се реализира с изключителното съдействие на Ромпетрол и СиБанк.

“Коледата безопасна! Внимавайте какво подарявате на децата!” ще продължи с детски празник, който ще се проведе на 22 декември 2007г. в търговския център City Center Sofia (CCS).

Обсъдиха предприемането на широк кръг мерки. Страните се ангажират да осъществяват завишен контрол. Уи лов клишейз!

--------------

Не само Наско Лазаров говори за себе си в трето лице, и интелектуалците го правят:

Галерия „Арт Муза”

Представя

„Светите образи” - коледна изложба

/живопис, рисунки, икони, дърворезба, керамика/

18.12. 2007 - 15.01.2008

Откриване с празничен водосвет – 18.12.2007 от 18.00 ч.

Коледно тържество: от 18.00 ч. с музикална програма: Доц. Ани Тошкова – пиано Мари Басмаджиян - сопран
Ана Мария Крайчева и Вероника Пенчева – коледни песни

Васил и Ивон Кючукови – пиано

Дядо Коледа пристига с подаръци за големи и малки в 19.00 ч.

Коледната изложба е традиционна за столичната галерия „Арт Муза” и се открива на 18.12.2007 с водосвет и празнична програма. Ще свирят на пияно доц. Ани Тошкова /преподавател в Музикалната академия/ заедно с малките й възпитаници Васил и Ивон Кючукови на 6 и 8 години. Коледни песни ще изпълнят оперната певица Мари Басмаджиян, ученичката от Музикалното училище Ана Мария Крайчева и Вероника Пенчева.

Дядо Коледа, придружен от свитата си – джуджетата и Снежанка в ще раздадат подаръци на малки и големи.

Изложбата „Светите образи” е по кураторски проект на Николинка Климукова /изкуствовед и богослов/, който предвижда да се представи в серия от прояви, посветени на връзката между изкуството и християнските празници и традиции. По пътя на вечно търсещия Бога човек ни отвеждат произведенията на 30-тината автори от различни поколения. Художници и преподаватели са Атанас Ташев и Борислав Ждребев – в Художественото училище, Драган Немцов - в СУ „ Св. К. Охридски”/ педагогика на изобразителното изкуство/, Константин Марков - в Лесотехичекия университет. Ивон Кючукова е ученичка във ІІ клас от І СОУ „П. Славейков” в паралелка с разширено изучаване на рисуване, където до скоро преподаваше керамикът Динко Ненов. Най -младата генерация творци в лицето на Искрен Семков, Алекс Борназов Копандант, Вера Балджиева, Мария Пижова, Василка Василева, се изявяват заедно със средното поколение - Марта Боянова, Любомир Арнаудов , Калин Ангелов, и с утвърдените автори - Лилия Трифонова, Андрей Михайлов , Емил Вълев, Любомир Коларов, Теодор Лаков. Младенка Ланджева, Надежда Илиева и Юлия Станкова и са художници и богослови, а Мари Басмаджиян е певица, завършила специалност текстил в Художествената академия.

Техните разнолики и неповторими погледи към наближаващия празник „Рождество Христово” и свързаните с него традиции създават от експозицията мозайка на възможните възприятия на темата в българската народопсихология.

Архитектурните пейзажи с църкви на А. Ташев, А. Михайлов, Б. Ждребев, В. Василева, Л. Арнаудов, Л. Коларов са най-прекия начин за визуализация на темата и с тихи стъпки отвеждат от външния свят към храма. Иконите пресъздават атмосферата на църковния интериор и полагат възприятието на духовно равнище. Светите образи ни говорят с живописен, графичен или пластичен език и отнасят мислите ни на по-високо ниво. Забележителни са разнообразните интерпретации на библейски теми на Юлия Станкова, вдъхването на нов живот на християнското културно наследство от К. Марков, М. Ланджева, А. Борназов, Мари Басмабжиян, и разбиранията за представите за християнството на Вера Балджиева.

По време на изложбата Мариана Кънева ще изложи снимки на рушащите се стенописи от Манастира край с. Алино, а на 20.12.07 Николинка Климукова ще изнесе в залата на галерията лекция на тема „Светите образи в българското православно изкуство”.

Изложбата ще създава празнично настроение до 15.01.2008 в галерия „Арт Муза” на ул. „11 август” 23.

Николинка Климукова – галерист

-------------

Нещо ромско и коледно-касапско!!! Аррргх!

Zdraveyte, kolegi!

Predpraznichno Vi izprashtame info za neshto romsko i v syshtoto vreme koledno-kasapsko :), a imenno izlojenie na romi burgudjii, koito shte predstavyat vsyakakvi vidove nojove, sabi, mechove, satyri, bradvi, tesli i dr.

Nadyavame se da e interes za Vas.

Изложение на кухненски, ловджийски, касапски, декоративни, луксозни и други видове ножове предстои на 14 и 15 декември в изложбени зали „Рафаил Михайлов”, гр. Велико Търново.

7 роми бургуджии, чийто традиционен занаят е ковачеството ще представят своята уникална саморъчно произведена продукция. Майсторите са от великотърновското село Камен, като сред тях има младежи с по 15 години стаж в занаята. Бургуджиите от векове наред се прехранват с ковачество, като занятът се предава от баща на син. Това е първото в страната събитие, на което майсторите се съгласяват да разкрият някои от тънкостите на вековния занаят.
Освен всякакви видове ножове, на изложението ще бъдат представени саби, мечове, тесли, брадви, сатъри и всякакви други метални изделия за бита. Изложението „VRÁSTÍRI” (Работилница) 2007 се организира от Център за междуетнически диалог и толерантност „Амалипе”, Велико Търново с подкрепата на Регионален ресурсен център за култура „фабриКата”, гр. Габрово и община Велико Търново. Всички посетители на изложението ще имат възможността да получат каталог с автентичната продукция на майсторите, както и DVD – диск с филм, онагледяващ процеса на изработване.
Всяко домакинство ще има възможността освен да разгледа, да си закупи или поръча направата на продукция лично от самите майстори. До момента жив интерес към изложението проявяват търговските фирми, разположени на Самоводската чаршия и организациите от бранша.

Изложението стартира на 14 декември (петък) от 10 часа в изложбени зали „Рафаил Михайлов” с празничен коктейл-откриване, на който са поканени официални гости от региона и страната.

Като изключим безумния текст на маймуница, съпровождащ съобщението, самото то със страшна сила се класира като (барабани) Добрият пример тази седмица. Кратко, стегнато и информативно във всяко изречение. Браво, браво!

--------------- Най-ценното попадение тази седмица обаче са едни 15 файла, които Наско Лазаров е изпратил до една торба народ, като най-вероятно е забравил да махне ремарките на клиента или този, който е редактирал текстовете. Тях можете да откриете в скоби в следващите три текста:

Архитектура&Интериор

Стр. 11-стр.15

Ресортът е разположен върху площ от 16 дка. и е с РЗП от 25 000 м2. Състои се от спа хотел 4* (РЗП 8000 и 100 стаи) и четири жилищни сгради, всяка с два корпуса, с общо РЗП 17000м2, съдържащи 360 апартамента.

Комплексът е разположен в подножието на хребетите на Пирин. (някак да се спомене, че тя е алпийски тип планина, за клиентите Алпите са първо желание, но купуват тук, защото там не могат.). Той е разработен в класическата стилистика на алпийската архитектура, което допринася за хармоничното му вписване в средата, в която е ситуиран. Стръмните скатни покриви на отделните сгради са естествено продължение на силуета на скалните върхове на Пирин. За органичната му връзка със средата допринасят и материалите използвани при оформянето на фасадите му – каменна и дървена облицивки добити от района, в който е построен. Всички сгради са ориентирани така, че да приемат максимално невероятните изгледи към Пирин и Рила. За тези, които са обърнати към вътрешния двор, ще се разкрие един обширен “естествен” парк със скални кътове, високи борове, езерца и рекичка.

Всяка жилищна сграда е на 5 етажа. Тя разполага с обширни асансьор и стълбищна клетка. На първо и второ ниво са разположени предимно студиа, които обаче разполагат с просторни тераси и собствени дворове (за тези на първо ниво), така както и по-големите жилища на горните нива. На последния, пети етаж, в центъра на корпусите, с най-добра гледка, са разположени мезонетни жилища, чиито спални са в подпокривното, шесто ниво. Всички жилища са с централно парно отопление, позволяваща най-високо ниво на комфорт на обитаване. Всички бани са оборудвани с вани. Всички жилища разполагат с индивидуални складови еденици на партерно ниво за ски или голф принадлежности. Сградата е проектирана според най-високите изисквания за топлотехническа ефективност, което означава, че при експлоатацията тя е енергийноефективна (т.е. екологична). За целта ще бъдат използвани съвременни материали от най-висок клас при изпълнението на стените, изолациите, дограмата. Инфраструктурното захранване на всяко жилище е проектирано така, че ревизирането и контролът му се осъществява от коридора (като при хотел).

Жилищата са проектирани със съвременна функционална планировка, позволяваща оптимално разположение на отделните зони в площта му. Освен това тя позволява и голяма гъвкавост по отношение на личните предпочитания на отделния клиент за преразпределяне на функционалните зони. Вътрешните довършителни материали също са с високо качество. Подовете в бани, коридори и кухни са с гранитогрес, а в спалните и дневните с ламиниран паркет. В цената е включено обзавеждане: кухня, спалня, гардероби, маса със столове, мека мебел с масичка и телевизор. Кухненското оборудване включва: мивка, котлони, хладилник, абсорбатор, микровълнова (при тристайните жилища и фурна). Интериорните решения и мебелировката е съвременна, но материалите (дървен фурнир) и цветовата гама са избрани така, че да хармонират с общото внушение за природосъобразност и естествено вписване на комплекса в планината.

Проектът на сградата е съобразен спрямо изискванията на федерацията на туроператорите (FTO), което гарантира отдаването му под наем.

Тук изброявам конкурентните предимства на жилищата в комплекса, спрямо средностатистистическа извадка на тези в района. Те благоприятстват отдаването под наем (печалба) и по-висок комфорт на обитаване:

Наличието на асансьор

Гъвкава планировка Тераси (или собствен двор) за всяко жилище Склад на партерно ниво за всяко жилище
Вани във баните на всяко жилище Камериерски помещения на всеки етаж Външно ревизиране на инсталационните шахти за всяко жилище (хотелски принцип)
Висока енергийна ефективност на сградите (по-ефтини разходи при експлоатация) Високо ниво на противопожарна обезопасеност – осигурено е пожарогасене и пожароизвестяване за всяко жилище Вътрешно парково пространство с естествено ландшафтно оформление (реки, скали)
Паркоместа в територията на комплекса за ползване само от живущите в него Преференциални условия при ползването услугите на СПА комплекса от собствениците на жилища в ресорта Класическо планинско излъчване на комплекса (според “европейската народопсихология”)

Съответствие с изискванията FTO

Why Bulgaria?

България е член на европейския съюз (за разлика от основните и конкуренти на пазара на ваканционни имоти).

(Продаваме сигурност, предвидимост, наличие на европейски стандарти в правото, бизнеса...)

България бележи един от най-високия ръст на цените на недвижими имоти в Европа (подобно на случилото се на приетите страни в предишната вълна –Чехия, Полша, Унгария- клиентите са проследили случилото се там).

(Продаваме инвестиции, повишаване на благосъстоянието на клиентите, при неголям риск.)

България е all season . Поради впечатляващата си природа – комбинация от пясъчни плажове и снежни планини. И много важно – тя е слънчева и топла през лятото, дори в планините( англичаните си нямат слънце, а при руснаците снежни и студени гори безкрай).

(Продаваме възможност за целогодишно одаване под наем (рентване=печалба).

България е с огромен потенциал за развитието си във водеща балнеоложка и SPA дестинация. (Разполага с най-големите залежи на минерална вода в Европа и 1600 термални извори с различен химически състав, някои от тях разработени от Римско време).

България е екологично чиста страна. Природата с най-добре запазени въздух, вода и почва в сравнение с другите европейски страни (западните индустриализирани такива). Западняците са луди напоследък по темата.

България е културна дестинация. На територията и има безброй паметници от цивилизацията на Елини, Траки, Римската империя, Славяни, Българи.

(Англоговорящите клиенти питаят респект и интерес единствено към Гръцките и Римските от гореизброените цивилизации. За рускоговорящите е важно и общият ни славянски произход, православието (за тях католиците са исторически врагове), близък език (възрастните не знаят чужди езици), и топлото отношение на местните към тях (за разлика от почти всички останали места по света). Историята за Първото и Второто царство звучи доста митологично (митове много по цял свят), а терминът Трета Българска Империя е смешен за наследниците на Британската (където слънцето не залязва) и Руската (заемаща 1/6 от сухоземната територия на света). Когато правиме брошура на японски ще опишеме подробно историята на България)

България е с нисък стандарт на живот – един от най-ниските в Европа. Продаваме евтини услуги, в това число: храна (пресна, екологично чиста), напитки (качествено вино), ресторанти, барове, козметични и медицински услуги и др.

(Англичаните потребяват тук услуги, които там са недостъпни общо взето за тях (затова и не разбират много от хубаво вино и авентични местни видове: Мавруд, Широка мелнишка лоза и т.н). Но бира за 1 евро и двойно уиски(50ml) за 2 евро им звучи доста изкушаващо. Те идват тук на почивка. Пишете за това, което правят докато са на почивка (ядене, пиене, ски, голф, групово посещение на някоя културна забележителност евентуално).

България е леснодостъпна. Нискобюджетни авиокомпании навлизат на пазара в момента, което ще повиши рязко броя на директните полети.

България е топ туристическа дестинация. Според вестник The Washington Post тя се нарежда на 4-то място в света. Броят на туристите посетили България през 2006 е 5 млн. Очаква се той да достигне 20 млн. до 2010г, правейки я една от най-динамично развиващата се на световния туристически пазар.

Why Bansko region?

Банско е курорта с най-модерни ски съоръжения и най-дълги писти в Източна Европа.

(Продаваме престиж, мястото е “баровско”. Потенциал за растеж на цените на имота)

Банско бележи най-високия ръст на цените на ваканционни имоти в България през последните години.

(Продаваме инвестиции, ако купите тук ще спечелите максимално)

Районът около Банско е all season . В следващите две години се планира изграждането на още два ски лифта и още четири голф игрища. Целият район ще се превърне в основна ски и голф дестинация в България и Източна Европа.

(Продаваме “най-дълъг” сезон и “най-интересна”дестинация. Възможност за рентване = печалба.)

Районът около Банско (Баня, Добринище, Огняново) е с огромен потенциал за развитието си във водеща балнеоложка и SPA дестинация в България, поради наличието на голям брой и разнообразни лековити минерални извори.

(Продаваме “най-дълъг” сезон и “най-интересна”дестинация. Възможност за рентване = печалба. Продаваме здраве)

Районът отстои на 150 км от международно летище София и на 250 км от Солун. В районът на Банско са инвестирани десетки милиони евро в инфраструктура през последните две години, превръщайки го в най-динамично развиващия се в България.

(Продаваме достъпност – за един следобед си от Лондон до вторият си дом. До Пампорово ти трябва още един-два часа, а до Тайланд още един ден.)

Районът около Банско е културна дестинация. Самият град е с автентична средновековна и възрожденска архитектура. В близост до него се намират архитектурни резервати и културни паметници (Рилски манастир, Лещен, Ковачевица...)

(Колкото и да са ограничени и те си мислят, че все някога ще им стане интересно да обикалят културни паметници. Това липсва в Боровец и Слънчев Бряг например)

Районът около Банско е екологично чист. В непосредствена близост (граничат с него) е Природения парк в Пирин. От север и изток е обграден от Рила (най-високата на Балканите) и Родопите.

(Западняците са манияци по темата за екология напоследък.)

Банско и районът около него е с уникална атмосфера и традиционни български заведения, предлагащи най-добрата автентична българска кухня.

(Продаваме им екстрата да се направят на свини за двайсет евро и никой да не им прави въпреки като осерат после навсякъде.)

Мдаа, продаваме, продаваме... Интересно само кой би бил този турист, който ще използва Банско като междинна дестинация до Тайланд... Новата Триада: Лондон-Пампорово-Тайланд:)

J. Stankova, satvorenie.jpg
Майстор Славчо Славев

Тъпа PR-щина на годината. Това даже и PR-щина не е, а егоманиащина, мегаломания и абсолютна варварщина. Защо ли вече знам кой е сред фаворитите за PR гаф на годината.

Добавка: 19:15


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

13 коментара
  • 2
    Avatar :-|
    Мирославов

    Искамн да пожелая на всички в този чат Весела нова година... хъ...Весела е едно хубаво женско име. Ето просто се убеждавам в това колко съвършен е човешкия мозък бе гледай ти... Весела коледа и Весела. Жената и коледа и тва... и Исус - ето я светата троица всъшност... ето т ееееее видяхте ли какво стана от едно просто пожелание за коледа, не аз питам видяхте ли какво стана от едно просто пожелание за коледа...? Разгадахме заедно кода на темплиерите, сещайте се какво става в Библията кви кодове има!!! Ето, ето! Ами това е световно събитие от такава велечина бе! Ето гго! Къде се случи? В чата на http://capital.bg/showblog.php?storyid=407412. Ето така на Нютон като му е паднала ябълката на главата и какво? Измисля Епъл. Пари има ли? Има! То е като със срането бе. Може да си сереш, сереш у кенефа всеки ден и изведнъж ХААА и да те напъне на улицата така че да ти се разфърчат лайната от гъза и сичко да стане ясно. Абе ебало си е майката еееей! Всичко си прилича, дали сереш, дали просветление, дали гледаш филм - нема значение. Евала.

  • 3
    Avatar :-|
    Фидел

    Защо ли всички самозабравили се български PR-и и мениджъри си мислят, че в тяхната страна англичаните ходят жадни и гладни и си умират да пият Мавруд и Широка мелнишка лоза. Вероятно глупостта, невежеството и липсата на елементарен вкус (например как да се облечеш при получавана на „престижна награда” на „престижен конкурс”, известен и интересуващ само участващите в него, или как да оформиш съобщение до пресата) сред „успелите” българи са някои от очевидните причини. Но за мен по-страшното и дори по-опасното е изоставането на България от всички съвременни тенденции в обществения живот на ЕС и маймунското копиране на европейски примери и маниери без да сме разбрали, дори на елементарно ниво, какъв е техният смисъл и какви са механизмите, които ги движат. Не случайно сериозната световна преса, като Таймс и Ню Йорк Таймс, има доста снизходително отношение към въпросното Банско и целия мутренски рай в България.

  • 4
    Avatar :-|
    Joan Zlatoust

    Не мога да разбера само защо я показвате Меглена Кривоустата.

  • 5
    Avatar :-|
    CmapYopc

    >Колкото и да са ограничени и те си мислят, че все някога ще им стане интересно да обикалят културни паметници.

    Супер.
    Вярно, че ние бяхме най-умни, интелЕгентни и просветени, все забравям. Сигурно релността пропуска да ми го напомня.

  • 6
    Avatar :-|
    Анти-лов

    Чак сега виждам ужасяващата снимка с убитата бяла мечка. И аз вече ще бойкотирам Белла България! ... каква простащина, каква дивотия.
    Много ми се иска също така да измислим нещо - всички заедно - и да се опитаме да забраним лова. Трудно ще е, тая страна е пълна с комплексари и кръвожадни диваци, но нека, все пак.

  • 7
    Avatar :-|
    nabludatel

    '... Ще свирят на пияно доц. Ани Тошкова...'
    вапрос: a на трезво?

  • 8
    Avatar :-|
    Sunder

    Да си ги яде сам скапаните продукти.
    Мерзавец.
    Той и всички като него. "авджии", "ловци" - с**а върху вас. Чудите се къде да си избиете комплекса от безсмисленото съществуване.

  • 9
    Avatar :-|
    arya

    Меглена Кунева толкова ли няма друга работа, че се заема с подобни безсмислици ?

  • 10
    Avatar :-|
    д-р Стоилов

    "ето вдясно и един нагледен пример как да не се обличате, когато отивате да взимате награди. А долу е текста:

    Теодора Попова, заместник изпълнителен директор финанси и администрация на "Хепи АД"
    Ако отсреща ,с/у текста е жената,за която пишете,какво лошо.
    Вие как показвате най-доброто от себе си !
    Съжалявам,че не съм с нея !


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK