БТК Груп обяви конкурс за избор на рекламна/и агенция/и

С идването на новия генерален директор на "БТК Груп" Бернар Мошени започна и най-голямото преструктуриране на компанията, което засегна и рекламните агенции, с които тя работи
С идването на новия генерален директор на "БТК Груп" Бернар Мошени започна и най-голямото преструктуриране на компанията, което засегна и рекламните агенции, с които тя работи    ©  Дневник
С идването на новия генерален директор на "БТК Груп" Бернар Мошени започна и най-голямото преструктуриране на компанията, което засегна и рекламните агенции, с които тя работи
С идването на новия генерален директор на "БТК Груп" Бернар Мошени започна и най-голямото преструктуриране на компанията, което засегна и рекламните агенции, с които тя работи    ©  Дневник

В конкурса (или pitch, на рекламен език) са поканени да участват осем агенции - New Moment New Ideas Company, Leo Burnett Sofia, РА "Крес" (и трите в момента работят за компанията - New Moment за БТК, Leo Burnett за vivatel, "Крес" - като btl агенция), Publicis Marc, McCann Erickson, Noble Graphics, DDB Sofia и Euro RSCG Sofia.

Компанията ще избере от една до три агенции, които обаче няма да работят за отделните брандове на БТК, а ще поемат различните дейност - медийни (atl), немедийни (btl) и медиа планиране и за марката "БТК", и за vivatel. Тоест, опростено - ако дадена агенция спечели atl частта от заданието, тя ще прави клиповете и на БТК, и на vivatel. А "от една до три агенции" означава, че може и една агенция да спечели всичко.

Все още не е ясно колко от агенциите ще се отзоват на поканата, нито кога може да се очаква резултатът от конкурса.

Той допълнително внася напрежение в и без това развихрилия се през последните седмици рекламен бизнес. Очертава се едно прелюбопитно лято...

Close
Бюлетин
Бюлетин

Вечерни новини

Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.


8 коментара
  • 1
    Avatar :-P
    Comandante Marques

    БТК спешно трябва да пристъпи към избор на погребална агенция... защото отдавна са известни с прозвището "изправеният мъртвец" :)
    Мтел са също толкова свинска компания, но пък рекламата (телевизионна и радио) на "бабата с кабелчето" е точно в 10-ката - застаряли и закостеняли мениджмънт, персонал и мислене, както и инфраструктура от минала епоха...

  • 2
    Avatar :-|
    Comandante Marques

    само си представете защо бяха спешните промени, сливането на БТК с Вивател, уволнението на сума ти народ от "революционния команден съвет" и отчаяни ПР-акции в последния месец.

  • 3
    Avatar :-|
    robbie fowler

    ще има продажба

  • 4
    Avatar :-|
    АБВ

    Е ми БТК да правят каквото си искат, аз отдавна се отказах от тях. Обаче един въпрос мира ми не дава, моля помогнете ми да разбера: вече няколко пъти по "Дарик" чух реклама на АЕЦ Козлодуй. Моля ви кажете ми какво и за кого е тази реклама?

  • 5
    Avatar :-|
    Гошо

    Имам предположение - ще изберат Краси Гергов. Защото някой хора близки до новия CEO са близки и с него. А и Краси се опита до сега няколко пъти да вземе бизнеса там с променлив успех. Ако сега не го вземе, няма кога

  • 6
    Avatar :-|
    тедд

    Ако Гошо излезе прав за Краси Гергов, това ще бъде прелюбопитно...

  • 7
    Avatar :-|
    М-тел гъзе

    БТК все още има добри позиции на пазара. Това че в няколко по големи града по засилено присъствие имат М-тел и Глобул не означава нищо защото клиентите в тези градове представляват около 35% от общия брой за страната. Да не забравяме че останалото население , 75% са основно кухи клиенти. Първенец по "кухите" услуги в България е М-тел и тяхната услуга ПРИМА. Реално, общия обем на разговорите с предплатената услуга на М-тел е в пъти по малка от конкурентите в този сегмент. Не е тайна че повече от 65% от приходите на М-тел са за сметка на услугите и клиентите от гр.София и района около общината. Глобул има добри позиции по Ченоморието но като цяло двата оператора покриват с реални услуги не повече от 35% от населението както споменах по рано. Отчита се факта че доходността от "GSM" услугите е на нива 35-40% в сравнение със средните за Европейския съюз. Защо ли? Като чета подобни гъзета по форумите направо яд ме хваща. Яд ме хваща защото потребителите в БГ са доста наивни и се подават на подобни племенно първични алогични емоции. Яд ме е защото степента на развитие на една услуга зависи основно от клиентите, а те за съжаление с доста ниско качество, явно. Така че както един велик български потребител го беше казал 1994г., да духат супата феновете на М-тел и мангустите от Глобул.

  • 8
    Avatar :-|
    A

    АЗ ПЪК НЕ МОГА ДА РАЗБЕРА ЗАЩО НЕ СА ПОКАНИЛИ НАСКО ЛАЗАРОВ? ТИЯ БТК НЯМАТ ИДЕЯ КАК СЕ ПРАВИ ПР- АКО МУ ГО БЯХА ДАЛИ НА НЕГО, СИ ГАРАНТИРАТ ВСЯКА СЕДМИЦА СТАТИЯ В БЛОГОВЕТЕ НА КАПИТАЛ И СПИСАНИЕ... ДЖОЙ. К'ВО ТИ ТРЯБВА?


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал