Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
Тази година заявките отново са повече от 2007 г. - 565 срещу 492, със 73 повече. Те са подадени от 63 участника, с четири по-малко от предишното издание на фестивала.
Ето и агенциите с най-много заявки:
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
7 коментара
Бах мааму, а какво пише на този линк - http://www.olympic.org/uk/utilities/faq_detail_uk. asp?rdo_cat=16_31_0&faq=105
A za nivoto na bulgarskata reklamana industrija, kakvo po-pokazatelno ot tozi poster. Festival, koito izpolzva zapazena marka na Olimpiiskijat comitet - rodnite reklamisti triabva da sa najasno, che olimpiiskijat symbol e zashtiten s copyright. Takava ni i reklamata - kradene do dupka, vuv vsichko...
Логото на БОК е около спонсорските. Явно са се разбрали, споко.
хаха, наблюдател - нищо не каза. но поне доказа, че в България всички разбират от реклама. евала!
Не бе. Аз не разбирам. Постерът е много креативен...Хаиде, радвайте си се...
Истината е, че и хората от бранша доста ги е срам от тази кампания...
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.