Рекламиада'09, v1.0

Един от многото прелюбопитни примери за любителски копирайт по пътя към Албена.
Един от многото прелюбопитни примери за любителски копирайт по пътя към Албена.    ©  Борислав Кандов
Един от многото прелюбопитни примери за любителски копирайт по пътя към Албена.
Един от многото прелюбопитни примери за любителски копирайт по пътя към Албена.    ©  Борислав Кандов

Деветото издание на ФАРА започна вчера по обичайния начин - полупразна зала и леко объркани от пътуване хора.

Това, което се отличаваше от предишните издание бе нивото на заявките в първите две категории, които бяха подложени на журиране пред публика - радио- и тв реклами. Надеждите, че тук ще се видят неща, които не са били подкрепени с голям медиен бюджет и съответно са останали леко встрани от вниманието на изкушените от рекламата се оказаха напразни. И докато при радио рекламите е традиция да има малко качествени неща, в тв категорията като че ли за пръв път заявките бяха много по-слаби от предишни години. От 62 заявки, подадени в трите подкатегории (стоки, услуги и медийни, социални и политически клипове) сигурните номинации са пет:


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал