Рекламиада'09, final ver.

Рано-рано се изви опашка от чакащи да влязат на финалната церемония в събота
Рано-рано се изви опашка от чакащи да влязат на финалната церемония в събота    ©  Борислав Кандов
Рано-рано се изви опашка от чакащи да влязат на финалната церемония в събота
Рано-рано се изви опашка от чакащи да влязат на финалната церемония в събота    ©  Борислав Кандов

Леко странно протече това издание на ФАРА. След първоначалния потрес от ниското ниво на радио- и тв рекламите, всеки следващ ден качваше нивото по малко, за да се стигне до кулминацията при представянето на рекламните кампании. Което е доста странно. При положение, че няма силни клипове, а в прес- и външната реклама почти всички номинации бяха активности, които не бяха част от номинираните кампании. И въпреки това имаше доста приятни кампании, като поне аз смятам, че номинациите в тази категория бяха справедливи, но не и финалното им подреждане. Но свят широк, хора и мнения - всякакви.

Друго, от което съм много доволен е тоталната липса на театрални постановки по време на презентациите на събитията и рекламните кампании. Може би двете години мрънкане са оказали въздействие. И тук има една странна тенденция - при положение, че става въпрос за бизнес, който непрекъснато анализира какво се прави по света е непонятно защо тук никой не се учи от победителите. Презентациите на трите кампании, които взеха награди бяха кратки, стегнати и обясняваха ясно и просто каква е била задачата и какво е било направено, за да се постигнат поставените цели.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал