Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
За пръв път в историята на един от най-големите рекламодатели на пазара за MTel ще работят две агенции. DDB Sofia поемат работата по Prima и Loop, а DM&B - всички останали проекти.
Заедно с този конкурс вървеше и избор на медиа агенция. Там новини няма. Бюджетите на компанията остават в досегашните агенции - "Грейн адвъртайзинг" и "Маркетинг комуникации".
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
13 коментара
"...за нас, потребителите на рекламите..." уау...!
Браво на ДДБ, за последно си спомням нещата им за вафлите юп... дано сега се докажат! Успех
Кандов, Кандов, а ребрандингът на Глобул към T-Mobile през 2009 май е новина за теб?
#1 ... :)
Някой наистина познава ли "потребител на реклами"?
не е толкова необичаен терминът "потребител на реклами". След като има термин като "рекламояд" :) е нормално да има и "потребител на реклами" :))
няма термин като реклмамояд. има термин "претенциозни идиоти, които са готови да платят 20лв за да могат после да казват,
че са ходили на рекламояди. ако питате мен, нещо друго могат да хапнат.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.