Ревю: Решетки от стъкло

Това май е и единствената празнична реклама, от която ми остана някакъв спомен в тези предкризисни времена. Тази Коледа ни донесе повече безсмислени послания от която и да било друга.

Социалните кампании обикновено позволяват на рекламистите да се развихрят. Клиентите им често са млади хора (рядко в костюми), агенциите работят pro bono и всичко това им дава по-голяма свобода да предлагат и реализират нестандартни идеи. Което невинаги е добре, но това е друга тема.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове