С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
2 11 фев 2009, 11:12, 5727 прочитания

Маркетинг по време на криза

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Илюстрация

Третото издание на Marketing Innovation Forum, организиран от "Капитал" ще се проведе на 28 май, а основната тема (неизбежно) ще бъде маркетингът по време на криза. Лекторите този път ще са само двама, но за сметка на това големи - Кевин Робъртс и Мартин Линдстрьом.Идеята да поканим изпълнителния директор за целия свят на Saatchi & Saatchi Кевин Робъртс датира още от първото издание на форума. Но тогава се оказа, че сме се обърнали към него прекалено късно. Миналата година пък имаше други ангажименти по време на провеждането на MIF 2. Затова и веднага след като си събрахме багажа от Народния театър през 2008 г. започнахме преговори с него. И на третия път стомната се счупи.

Каквото и да се каже за него ще бъде малко. Робъртс е един от хората, които променят маркетинга и рекламата през последните повече от 20 години. Една от култовите истории за него разказва как като президент и изпълнителен директор на Pepsi Canada на годишно събиране на служителите изкарва на сцената вендинг машина на Coca-Cola и я разстрелва с "Узи", заредено с истински патрони.

Робъртс е автор на теорията за "Марките на любовта", която описва и в първата си, едноименна книга, издадена и в България. Продължението й "Ефектът от марките на любовта: Да спечелиш потребителската революция" все още не е пускано на български език.

Решението за поканата към Мартин Линдстрьом дойде след като при миналогодишното допитване до посетителите на MIF 2 доста от отговорите съдържаха неговото име. Линдстрьом е автор на Buyology - Truths and Lies About Why We Buy и BRANDSense и е един от най-търсените консултанти по брандинг.

За криейтив партньор на третото издание на MIF избрахме вече нетолкова новата агенция The Smarts. Заедно с тях направихме абсурдното мероприятие "Шкембе на клечка" по време на миналогодишното издание на ФАРА, те отговарят и за визията на рекламните карета и обновения сайт на форума. На него можете да откриете повече информация за лекторите, когато бъде готова там ще бъде качена и програмата за събитието. Вече работи формата за заявка за участие, като до 7 април е в сила намалена цена на акредитацията.


  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Клавиатурно трио Клавиатурно трио

7 фев 2013, 4726 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Борислав Кандов" Затваряне
Мокрите сънища на рекламистите

Още от Капитал
Искам ново и по-хубаво жилище

Преориентирането на търсенето към по-качествени имоти в София води до лек ръст в средните цени

Фасулска работа

За 20 години Милко Младенов създаде една от най-разпознаваемите компании за варива в България "СуиКо"

Раждането на 5G в България

2020-а ще бъде годината на едни от най-големите търгове за честоти досега, даващи началото на изграждането на 5G мрежа

Европа и светът според Макрон

Френският президент е прав за проблемите на ЕС. Но не успява да намери партньори за решаването им

Приемно село

"Резиденция Баба" изпраща на село млади хора, които в продължение на три седмици опознават местните и техните традиции

Канадска вълна

Писателят Дени Терио за работния си процес и защо Канада е страна на "две самотности"

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10