Маркетинг по време на криза
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Маркетинг по време на криза

Маркетинг по време на криза

Борислав Кандов
6041 прочитания

© The Smarts


Идеята да поканим изпълнителния директор за целия свят на Saatchi & Saatchi Кевин Робъртс датира още от първото издание на форума. Но тогава се оказа, че сме се обърнали към него прекалено късно. Миналата година пък имаше други ангажименти по време на провеждането на MIF 2. Затова и веднага след като си събрахме багажа от Народния театър през 2008 г. започнахме преговори с него. И на третия път стомната се счупи.

Каквото и да се каже за него ще бъде малко. Робъртс е един от хората, които променят маркетинга и рекламата през последните повече от 20 години. Една от култовите истории за него разказва как като президент и изпълнителен директор на Pepsi Canada на годишно събиране на служителите изкарва на сцената вендинг машина на Coca-Cola и я разстрелва с "Узи", заредено с истински патрони.

Робъртс е автор на теорията за "Марките на любовта", която описва и в първата си, едноименна книга, издадена и в България. Продължението й "Ефектът от марките на любовта: Да спечелиш потребителската революция" все още не е пускано на български език.

Решението за поканата към Мартин Линдстрьом дойде след като при миналогодишното допитване до посетителите на MIF 2 доста от отговорите съдържаха неговото име. Линдстрьом е автор на Buyology - Truths and Lies About Why We Buy и BRANDSense и е един от най-търсените консултанти по брандинг.

За криейтив партньор на третото издание на MIF избрахме вече нетолкова новата агенция The Smarts. Заедно с тях направихме абсурдното мероприятие "Шкембе на клечка" по време на миналогодишното издание на ФАРА, те отговарят и за визията на рекламните карета и обновения сайт на форума. На него можете да откриете повече информация за лекторите, когато бъде готова там ще бъде качена и програмата за събитието. Вече работи формата за заявка за участие, като до 7 април е в сила намалена цена на акредитацията.

Идеята да поканим изпълнителния директор за целия свят на Saatchi & Saatchi Кевин Робъртс датира още от първото издание на форума. Но тогава се оказа, че сме се обърнали към него прекалено късно. Миналата година пък имаше други ангажименти по време на провеждането на MIF 2. Затова и веднага след като си събрахме багажа от Народния театър през 2008 г. започнахме преговори с него. И на третия път стомната се счупи.

Каквото и да се каже за него ще бъде малко. Робъртс е един от хората, които променят маркетинга и рекламата през последните повече от 20 години. Една от култовите истории за него разказва как като президент и изпълнителен директор на Pepsi Canada на годишно събиране на служителите изкарва на сцената вендинг машина на Coca-Cola и я разстрелва с "Узи", заредено с истински патрони.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

2 коментара
  • 1
    Avatar :-|
    :)))

    Поздравления за лекторите. Страхотен избор!


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK