С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
31 16 апр 2009, 19:28, 8277 прочитания

Ревю: Хора сме, хора

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Вместо "Петъчен PR". Явно тази седмица всички са имали по-полезна работа от това да изпращат глупави прессъбощения. Което е добре. А още по-добре е, че след рибока на 2be си имам втори фаворит за награда на ФАРА - серията анимации на студио "Ентусиазъм" и FinFilm за British Council.Социалните капмании често са сочени като убежище за криейтив хората, където няма досадни началници на маркетинг отдели, които да им скачат по главата. Затова и агенциите ги обичат, въпреки че рядко изкарват пари от тях, по-често работят про боно. Но пък се забавляват или ако проблемът е сериозен, най-вероятно се чувстват наистина полезни, правещи нещо добро, което ще роди добро.

Серията анимации е част от проекта на British Council "Медии и обществено многообразие". Освен изключително приятната визия, клиповете впечатляват с истинските си послания. No bullshit, един вид. Нещата такива, каквито са. "Първо сме хора, после сме различни". Да, съжалението е хубаво нещо, но не помага на никого. Псевдоприемането на различните - също. Това, че стоиш в една стая с някой различен от теб - циганин, негър, гей/лесбийка, това, че гледаш с една мекота в погледа, за сметка на напрегнатите мускули някой в инвалидна количка или заразен с ХИВ не помага на никого, освен на теб. Само така можеш да продъжиш да се самозалъгваш, че си съвременен, европеец, куул. "Ееей, гледайте, мен не ме е страх да се ръкувам с този болен човек. Ихууу, колко яко!"


Отплеснах се. Та, искреността на тези клипове и автентичността на посланието им са това, което ги отличава от останалите 95% от социалните активности. Но и стилът на "Ентусиазъм" е такъв - искрен, емоционален, без излишни глупости. (Забележка: студиото прави първите страници на "Капитал") От нас едно огромно "Браво"!

Хора с увреждания.

Бежанци.



ХИВ/СПИН.

ЛГТБ.

Етнически групи.

Пък, ако имате време и желание, разгледайте и останалата част от проекта.

Концепция: Весела Данчева, Иван Богданов, Велина Мавродинова
Арт дирекшън: Весела Данчева, Иван Богданов
Копирайтър: Велина Мавродинова
Анимация и режисура: FinFilm

Добавка 16.04.2009 г., 19:24

"Ентусиазъм" и тяхната кампания успяха да достигнат до финала на EACA Care Awards - фестивал за социални маркетингови кампании, организиран от Европейската асоциация на комуникационните агенции.

Този текст е публикуван на 7 март, 2008 г.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Клавиатурно трио Клавиатурно трио

7 фев 2013, 4689 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Борислав Кандов" Затваряне
Петъчен PR

Частните парчета от парка

Устройственият план на Борисова градина осветли няколко съмнителни сделки, останали под радара на общественото внимание 20 години

Ами ако утре и Amazon пусне пари?

Моделите на разплащане и средствата за това ще се променят и то благодарение на компании извън банковия сектор

"Агрия груп" купува производител на слънчогледово олио

Базираната в Лясковец "Кехлибар" ще е първата компания за преработка на слънчоглед в портфейла на холдинга

Кредитор продава рециклиращите машини на Пламен Стоянов-Дамбовеца

Оборудването е струвало около 10 млн. лв. при покупката му, а сега се предлага за около половината

Ново място: "Домашен Магазин"

Деликатесен магазин и кафене в едно

Пътят към голотата

Изложба с актова фотография на Георги Ст. Георгиев от началото на ХХ век