MIF 3: Портретът на стената

Борислав Кандов
3546 прочитания
"Никога не давайте на клиентите си това, което очакват. Давайте им това, което смятат за невъзможно". Презентацията на Робъртс бе изпълнена с култови цитати като този.
Един от примерите, с които Робъртс илюстрира концепцията си Winning Ugly бе видео на танца haka, с който състезателите на All Blacks (националния отбор на Нова Зеландия) започват всеки свой мач.
Агенция Case, които ни бяха партньори по осъществяването на форума се бяха постарали доста за дизайна на Националната опера
Колоните бяха облечени с огромни принтове на визиите от печатната кампания за форума, създадени от криейтив партньора ни тази година - The Smarts
Между презентациите на Робъртс и Линдстрьом спретнахме един дискусионен панел на тема "Кризата като възможност". От ляво на дясно: главният редактор на "Капитал" Галя Прокопиева, изп. директор на "БТК Груп" Бернар Москени, управителят на BMW Group България Александър Миланов, управителят на Ogilvy Group Екатерина Тупарева, изп. директор на Kraft Foods Bulgaria Франко дел Фабро, изп. директор на "Девин" АД Цветан Лъжански и моя милост.
Една от любопитните подробности, изскочили по време на дискусията бе потвърждението на слуховете за смъртта на Рибока на 2be. Веригата магазини бе закупена от "БТК Груп", а Бернар Москени каза, че рекламното лице на марката 2be не се вписва в плановете им...
Следобедът бе за Мартин Линдтрьом, който имаше изключително сложна и изпипана презентация и интересен стил на презентиране. Ту говореше тихо, ту почти крещеше, което пък не оставяше публиката да се разсейва. Основновен извод - рационалността няма роля в поведението на потребителите. Емоциите са най-важни
Линдстрьом, който на година изнася над 120 презентации из цял свят, почти не се задържаше на сцената и непрекъснато обикаляше между хората.

По-късно очаквайте най-интересните неща, които посетителите на MIF 3 публикуваха в профилите си в Twitter и в нарочния канал #MIF3.

По-късно очаквайте най-интересните неща, които посетителите на MIF 3 публикуваха в профилите си в Twitter и в нарочния канал #MIF3.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход