MIF 3 @ Twitter
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

MIF 3 @ Twitter

MIF 3 @ Twitter

Борислав Кандов
6285 прочитания

© @Crashzone_


По-долу можете да прочетете почти всички туитове от канала. Не съм копирал препубликуванията, малко спам и няколко по-фриволни туитчета (пак питам - дали вече може да се приеме това за удачна за употреба дума?).

Като гледам този архив си вадя извода, че Мартин Линдстрьом има още какво да доизкусури в стила си на презентиране. Както се забелязва от пръв поглед, неговата презентация бе по-слабо отразена. Но не защото беше по-скучна (поне според мен), а защото Кевин Робъртс знае как да говори със слогани. Всяка мисъл, всяка теза е резюмирана в едно запомнящо се изречение. Докато Линдстрьом залага повече на психологията - редува тихо говорене със стремглаво повишаване на тон и отново надолу. Но това не може да се предаде в текст...

Отново, искрени благодарности на всички колеги и неколеги, които се включиха в този експеримент. Надявам се, че е бил полезен.

@Crashzone_ #MIF3 Before the third one begins, let's look back at the best of the second :) Super MIF 2008 video http://tinyurl.com/odbpml

@borislavka Дизайнът на #MIF3 е пълното описание на "Да изживеем кризата в лукс". Браво на Case

@cuteater #MIF3 Yuhooooo---

@borislavka Kevin Roberts: We were made for times like these #MIF3

@borislavka KR: Incredible shift of power - from the brands to the retailers and the consumers #MIF3.

@Crashzone_ http://twitpic.com/63qx7 - #mif3 Live: Kevin Roberts on the stage of Marketing Innovation Forum

@elenko #mif3 "Berbatov takes the Bulgarian easy way of life to the field"

@elenko #mif3 "You didn't have the sixties here, have you?"

@Arriah #MIF3 http://bit.ly/r1olN - Tomi Ahonen on capabilities of Mobile as an advertising medium - worth reading... (естествено, налазиха ни и Туитър-спамърите - бел. ред.)

@cuteater #MIF3 C'mon, all. Let's dance! And sing.

@monikasmusings #mif3 "we're in the shit. In New Zealand this is a business term

@borislavka KR: Never, never give the client what he's asking for. Give them what they thought was impossible #MIF3

@monikasmusings #mif3 80% of the decisions are emotional. If you're a woman - the number is 101

@Crashzone_ #Mif3 I solemnly swear that I won't let my boss deprive me of the emotions I work with!

@Crashzone_ # mif3 I wonder how many ppl will tweet this: Kevin Roberts: "Write this down! Fail fast, learn fast, fix fast"

@monikasmusings #mif3 the further up a company you go, the stupider you become. Spend no time talking to a CEO

@Crashzone_ # Mif3 KR: "The only question you wanna ask ppl about a commercial is: "Do you wanna see it again?"

@yumito #MIF3 KR: From farmers to hunters, transform now

@vasvalch Following #MIF3 from The Netherlands. Wish I was there in person!

@SBlyahoff #mif3 nqkyde moje li da se vidi video zapisa na tova ne6to? :)

@monikasmusings # mif3 No selling by yelling

@Crashzone_ #mif3 Тhe tv and, your comp, and your mobile will all work together in an interactive way. Откога говорим за една медия с много платформи:)

@galexandrov следя # mif3 в twitter - безкрайно интересно, едва ли по-интересно от самото събитие, но все пак ;)

@Crashzone_ #mif3 KR: Lovemarks invest in mystery, sensuality, intimacy

@monikasmusings #mif3 If you have an iPod, you take it home and you kiss it.

@monikasmusings #mif3 How old is your website? It's probably the ugliest thing in the world!

@monikasmusings #mif3 I hate it when a brand manager walks into my room and says "MY brand"

@yumito Mif3: KR & wife @ the balcony of Sofia Opera http://twitpic.com/63sbb

@Crashzone_ #mif3 The brand DOES NOT belong to the brand manager. It belongs to the people! @ всички бранд и проект мениджъри. Взимам си поука :)

@monikasmusings #mif3 Actually, I hate it when a brand manager walks into my room. Period

@monikasmusings #mif3 TV will remain the biggest media in our lifetime. (hmmm)

@Crashzone_ #mif3 KR: We must learn to surprise with the obvious

@monikasmusings #mif3 Kevin Roberts: even the guys in IT are human. Relatively. Bankers... Nah

@dni @Altsitsos Опитай търсенето на тагове -- в момента #mif3 е много интересен, Кевин Робъртс на Marketing Innovation Forum за Winning Ugly

@boytchev #mif3 how credible is a guy after all who thinks Bulgarians under 30 are experiencing a crunch for the first time in their lives?

@Crashzone_ #mif3 Kevin Roberts: I have no idea how you convinced the EU to let you in. But it was brilliant! (това се превърна в най-препубликувания туит от целия канал - бел. ред.)

@monikasmusings #mif3 When I get a new task, if I don't like it I don't do it. I assign it to s.o. else. No point in having power unless you abuse it.

@mgeorgiev #mif3 хубави,вдъхновяващи думи.Любопитно ми е обаче как се прилагат ежедневно без да изглеждащ като психясал сектант :)

@Crashzone_ #mif3 KR: Lovemarks are very personal. But they have to be authentic, they must be true. They must me trusted. Even toilet tissue ;)

@Crashzone_ #mif3 KR: There's no such thing as mature brands. Just mature marketers. Marketers screw up brands, not the other way around.

@Crashzone_ #mif3 KR: The only thing a banks had, was trust. And they lost that. To get it back, they must shoot all the greedy guys that work there.

@justinetoms #mif3 KR: dreams are more important then vision

@boytchev #mif3 mif is an example of a lovebrand - loyalty beyond reason (500 people attending), inspirating and motivating, mysterious in execution

@elenko #mif3 Катя Попова: Орязването на бюджети досега беше от предпазливост. Нещата ще стават по-зле до края на годината.

@justinetoms #mif3 рекламни бюджети само в Капитал и Дневник, ефективно?! ...

@elenko #mif3 А. Миланов (BMW): "Тъкмо решихме да вдигаме цените и те взеха, че паднаха."

@elenko #mif3 човекът от Kraft: "Не знам колко струва 1 бутилка вода."

@boytchev #mif3 bmw showing a promo video - somebody has done their homework properly

@elenko #Mif3 Volvo (спонсори) сигурно се чувстват криво след 5 мин. филм за новото BMW 5 GT

@boytchev #mif3 galia - bmw has a financial option to hold longer; false. who's going to ask 'bout the burden of leasing deals wwide? mm?

@boytchev #mif3 are you getting any real strategy from btc or are they just hard restructuring?

@boytchev #mif3 milanov bmw - it's not a lake, it's an ocean of problems - indeed, with the small fish to be killed

@borislavka Lindstrom in 20 minutes. It should be amazing, had a peek at his presentation and he is extremly pro. Stand by #MIF3

@vasvalch Lindstrom in 10min on #MIF3. Can't wait, thank God I have a pause in lectures now!

@elenko #mif3 Линдстрьом е пуснал подгрявка - тв предаване преди презентацията си

@peterinprogress #MIF3 The lecture of Martin Lindstrom has just begun. He is trying selling a rock to a guy in the stands.

@elenko #mif3 buyology - всяко нещо трябва да има история, дори камъните. Ама най-обичам презентации с Copyright маркер отдолу :)

@justinetoms #mif3 основно студенти и млади кадри - на тях им е интересно, прота, които скучаят и някакви случайно попаднали, които и те не знаят какво

@borislavka ML: What we say and what we feel are two separate things #MIF3

@elenko #mif3 при Пепси и минералните води всичко е дистрибуция. Иначе бих пил само "Михалково"

@borislavka Lindstrom, as Roberts is trashing focus groups #MIF3

@boytchev #mif3 the moonwalking bear -a reasonably priced star in every foreign presentation held in sofia in the last 2 years :)

@justinetoms #mif3 на подобни презентации по-важното е да направиш впечатление, отколкото да кажеш нещо смислено и повече от това, писано в книгите

@elenko #mif3 My view http://twitpic.com/6404a

@elenko #mif3 youtube video views = merit of success, apparently

@Nik0Lov #mif3 Lindstrom has left you all speechless. Apparently. Still waiting for tweets but alas.

@vasvalch Another lecture. Hope there was more info from #MIF3

@Crashzone_ #mif3 Lindstrom настоява, че логото вече не работи или поне не е най-важното, за да бъде един бранд разпознаваем

@Crashzone_ #mif3 A smashable brand - можете да го разпознаете без да виждате име на продукта или лого. Приемери: Coca cola, McDonalds, Benetton

@Crashzone_ #mif3 Линдстром приключи с презентацията. Започват въпросите. Първият е за Google като бранд.

@Crashzone_ #mif3 A truely smashable brand owns a word. Volvo owns "Safety". Marlboro owns "Cowboy". Google owns "Search". Which word do you own?

@monikasmusings My iPod died on me during the #mif3 :( But there will definitely be a blog entry about it.

@cuteater #MIF3 was "great" ;) respect на организаторите и на двамата водещи/модератори

@elissaveta #MIF3 Martin Lindstrøm reminds me of Barney Stinson. Spooky and cute :)

@borislavka Благодаря ви, благодаря ви, благодаря ви. Беше чудно. Най-добрия форум досега. Стискайте палци кризата да посвърши до догодина #MIF3

@borislavka Обявявам Туитър експеримента за успешен. И специални благодарности на тези, които участваха. Stay tuned, more to come #MIF3

@elenko #mif3 and were done! публикувайте лога в блога :)

@borislavka Имате интересни снимки от #MIF3 ? Качете ги във фен страницата във Facebook. Очаквайте и албум от фотографите на Капитал http://bit.ly/5byFP

@elissaveta днес на #mif3 успяха да ми продадат емоция. Непривично и приятно :)

@dni Наши снимки от #MIF3 http://tinyurl.com/lozcsd (Creative Commons Attribution 3.0 License)

@monikasmusings My scoop of the 3rd Marketing Innovation Forum (#mif3) at http://monikasmusings.com Feel free to scroll down to KR's funniest lines.

@borislavka RT @madlen4o: http://twitpic.com/6e7pg - #MIF3 Волен Сидеров - маркетинг по време на криза.

По-долу можете да прочетете почти всички туитове от канала. Не съм копирал препубликуванията, малко спам и няколко по-фриволни туитчета (пак питам - дали вече може да се приеме това за удачна за употреба дума?).

Като гледам този архив си вадя извода, че Мартин Линдстрьом има още какво да доизкусури в стила си на презентиране. Както се забелязва от пръв поглед, неговата презентация бе по-слабо отразена. Но не защото беше по-скучна (поне според мен), а защото Кевин Робъртс знае как да говори със слогани. Всяка мисъл, всяка теза е резюмирана в едно запомнящо се изречение. Докато Линдстрьом залага повече на психологията - редува тихо говорене със стремглаво повишаване на тон и отново надолу. Но това не може да се предаде в текст...


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

6 коментара
  • 1
    Avatar :-|
    ninJA

    УААА колко сме модерни :) Ползваме новите технологии

  • 2
    gavril avatar :-|
    Gavril
  • 3
    Avatar :-|
    anti twitter

    леле колко много крап
    тия часове минават и си заминават, никой не връща минутите от живота ви обратно

  • 4
    efremiev avatar :-|
    Miner

    крап им дайте на хората - радват се, кво толкова :)))

    ама напиши го по нашенски тва, да се знае за кво иде реч.

  • 5
    Avatar :-|
    alfredo-tores

    Продължение на "Хакери" ли е това, какво е? доста слаб пост

  • 6
    kelly avatar :-|
    Kelly

    ninJA , ако си мислиш, че туитър е нова технология си в голяма грешка. Аз лично предпочитам туитър пред друите социални мрежи - много по-леко е и можеш да сведеш спама до монимум :)


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK