Droga5 взе две награди на D&AD

Част от дизайна на Turner Duckworth, който им донесе жълт молив от D&AD, след като миналата година спечели награда и в Кан през 2008 г.
Част от дизайна на Turner Duckworth, който им донесе жълт молив от D&AD, след като миналата година спечели награда и в Кан през 2008 г.
Част от дизайна на Turner Duckworth, който им донесе жълт молив от D&AD, след като миналата година спечели награда и в Кан през 2008 г.    ©  Turner Duckworth
Част от дизайна на Turner Duckworth, който им донесе жълт молив от D&AD, след като миналата година спечели награда и в Кан през 2008 г.    ©  Turner Duckworth
Бюлетин Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Не всяка година се случва журито на фестивала да връчи най-високата си награда. Това прави постижението на Droga5 още по-значимо. Агенцията бе наградена за постижения в интегрираните комуникации за кампанията Million, създадена за департамента по образованието на Ню Йорк, както и за постижения в писането за viral кампании за видео с участието на комедийната звезда Сара Силвърман в подкрепа на кампанията на Барак Обама, създаден по поръчка на "Еврейския съвет за образование и изследвания".

На миналогодишното издание на D&AD отново имаше връчени два черни молива, но не на агенция, а на Apple за дизайна на iMac и iPhone. За последен път рекламна агенция е печелила две такива награди през 2005 г., когато Wieden & Kennedy бяха наградени за клипа Grrr за Honda.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

4 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    Avatar :-|
    WWW
    • - 5
    • + 2

    На кой му пука за измислените награди на измислените агенции, бълващи много впечатляващи и също толкова много безрезултатни реклами?!

    Нередност?
  • 2
    Avatar :-|
    abvgd123
    • - 1
    • + 1

    Droga5 са откачалки! Но, може би, WWW е прав - прекалено странни и прекалено арт стават рекламите на някои от добрите агенции. Стига се дотам, че само хора от бранша си ги харесват/оценяват. А човекът, който дава парите седи и се чуди какво се случва.

    Нередност?
  • 3
    Avatar :-?
    MarkeingMan

    Рекламите спечелили моливчета са яки, а едва ли са измислени или безрезултатни.
    А между другото, като стана дума за агенции, знаете ли кой държи сега Пощенска банка - българска или гръцка агенция?

    Нередност?
  • 4
    Avatar :-|
    Pisna mi ot Tikvari
    • - 2

    #1 и #2 що не идете да ударите по една мастикЪ с Пайнера.

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал