Журито на ФАРА 2009

Ogilvy спечелиха приза &quot;Агенция на годината&quot; на последното издание на ФАРА<br />
Ogilvy спечелиха приза &quot;Агенция на годината&quot; на последното издание на ФАРА<br />    ©  Асен Тонев
Ogilvy спечелиха приза &quot;Агенция на годината&quot; на последното издание на ФАРА<br />
Ogilvy спечелиха приза &quot;Агенция на годината&quot; на последното издание на ФАРА<br />    ©  Асен Тонев

Асоциацията на рекламните агенции (АРА), която организира фестивала е приела предложението на журито и агенциите, членуващи в организацията освен тв категорията да бъдат разбити на подкатегории и тези за прес- и външна реклама, както и рекламните кампании. Така вече в четири категории ще има по три награди - за реклама на стоки, услуги и социална, медийна и политическа реклама. Тези награди ще носят точки за крайното класиране, определящо носителя на титлата "Агенция на годината".

Друга промяна в сравнение с миналите издания на ФАРА е, че и двата кръга на журиране вече ще се случват в Албена. Досега журито се събираше в средата на лятото в София, където преглеждаше част от заявките, а друга - публично на самия фестивал. Тази година членовете на журито ще бъдат няколко дни по-рано в Албена, за да могат да свършат цялата си работа, обясни изп. директор на АРА Марияна Брашнарова.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал