Кой колко заявки даде за ФАРА 2009

Все пак това не се случва за пръв път. През 2003 г. и 2005 г. броят подадени заявки също беше по-нисък от този на предходния фестивал. За десетото издание на ФАРА са подадени общо 433 рекламни елементи и кампании. През миналата година броят им бе 564.

По традиция New Moment New Ideas Company отново държат първото място по брой заявени участия, следвани тази година от носителите на титлата "Агенция на годината" Ogilvy. Ето топ 20 на агенциите по брой заявки:


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се
Close
Бюлетин
Бюлетин

Вечерни новини

Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.

4 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    Avatar :-|
    toncha-cha
    • - 1

    Яяя, тази година и коментарите по темата нещо са намалели... :))
    бду, кампанията с екзекуциите е една от най-добрите, правени за ФАРА, бравос! :)

    Нередност?
  • 2
    toba avatar :-|
    toba
    • - 1

    Съгласна с toncha-cha. Наистина Ogilvy са направили страхотен криейтив! И дано да се осъществи - да се екзекутират тъпотиите.

    Нередност?
  • 3
    Avatar :-|
    жоро
    • + 1

    тонча ча+тоба, вие ме убихте с комент, лакейове такива:)
    аз мисля, че криейтивът яко куца. "екзекуция" май означава друго в рекламата. ама ето, че било и трето.

    Нередност?
  • 4
    Avatar :-|
    екзекутор

    До коментар [#3] от "жоро":
    жоро, скъпи, дано нямаш нищо общо с рекламата!

    Нередност?
Нов коментар

Вход

Още от Капитал