С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
13 7 окт 2009, 13:21, 4586 прочитания

New Moment с награда от Golden Drum'09

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Илюстрация

Още по темата

Няма кой да бие тъпана

Заявките за участие в Golden Drum продължават да намаляват, но не само заради кризата

14 окт 2011

Да убиеш фестивал

Първото издание на Golden Drum след кризата не дава поводи за оптимизъм

16 окт 2009
Българският офис на New Moment New Ideas Company спечели сребърна награда на тазгодишното издание на международния рекламен фестивал Golden Drum.
Агенцията е наградена от журито в групата Design & Art Direction, категория "Корпоративна и бранд идентичност" за визията на Седмия фестивал на късометражното кино. Така след миналогодишната суша за българските агенции този път страната ще запише поне една награда.

От останалите агенции, участващи на фестивала в словенския курорт Порторож шансове за награда в категориите, при които досега са обявени номинациите имат All Channels Communication в PR категорията с две номинации за кампании за Avon. Само с номинация останаха McCann Erickson София при рекламните кампании с работата си за National Goegraphic Kids и TBWA\Sofia в Design & Art Direction с изданието си What If...

В следващите дни ще бъдат обявени номинациите в групите за принт и външна реклама, където по традиция българските агенции се представят добре. Финалната церемония ще се проведе в петък вечерта.

Голяма награда (Grand Prix) в групата Design & Art Direction не бе връчена. Златни награди в групата (отворена за участие на агенции от цял свят) спечелиха:

- Leo Burnett Чикаго за техния Buick Style Guide - както подсказва името наръчник, изпратен до агенциите, обслужващи автомобилната марка.
- Transformer Studio за корпоративната идентичност на Just Moved - една от най-евтините компании за транспортни услуги в Канада.
- Demner, Merlicek & Bergmann за опаковките на вината Weingut Andreas Tscheppe
- Leagas Delaney Прага за серия печатни реклами за Skoda Auto Services
- BETC Euro RSCG за външна реклама за Aids Africa Solidarity Fund
- Day6 за директен мейлинг за гръцки представител на Mercedes Benz

В групата "Интерактивна реклама" голямата награда (Grand Prix) бе присъдена на серия от три вирусни клипа на френската BETC Euro RSCG за Evian (линк към един от тях). Златни награди получиха Argonauten G2 за микросайт за Volkswagen и McCann Erickson Израел за кампания на сателитната теливизия Yes.

При медиа кампаниите голяма награда бе връчена на Leo Burnett Бейрут за кампания в подкрепа на правата на жените, организирана от фондация "Харири".

При рекламните кампании бяха връчени шест златни награди:
- Leo Burnett Бейрит за шампоан на Procter & Gamble
- BBDO Москва за Snickers
- Leo Burnett Торонто за марката James Ready
- Mark/BBDO Прага за Orbit
- Arnold Worldwide за кампанията против тютюнопушенето Truth
- TBWA\Германия за Medion


  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Клавиатурно трио Клавиатурно трио

7 фев 2013, 4446 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Борислав Кандов" Затваряне
All Channels със сребро от Golden Drum

Защо се задавя германският мотор

Германия трябва да използва момента да се подготви за пренастройване на икономиката си сега, докато растежът още е солиден и демографската криза не се усеща силно

Икономиката настина

Брутният вътрешен продукт расте по-бавно за второ поредно тримесечие

"Агрия груп" купува производител на слънчогледово олио

Базираната в Лясковец "Кехлибар" ще е първата компания за преработка на слънчоглед в портфейла на холдинга

"Съгласие" купи животозастрахователния портфейл на "Дженерали" (коригирана)

Сделката е сключена в началото на декември, след като италианската компания обяви, че в България ще се съсредоточи само върху общото застраховане

Звезда и половина

Историкът Уилям Юинг за ретроспективата на легендарния фотограф Арнолд Нюман в София

Есенният филмов маратон

По-интересните заглавия на "Киномания 2018"

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 46

Капитал

Брой 46 // 17.11.2018 Прочетете
Капитал PRO, Топ 5 от "Капитал": Темите, които можете да прочетете само тук

Емисия

СЕДМИЧНИКЪТ // 17.11.2018 Прочетете