New Moment с награда от Golden Drum'09
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

New Moment с награда от Golden Drum'09

New Moment с награда от Golden Drum'09

Борислав Кандов
5046 прочитания

© New Moment New Ideas


Агенцията е наградена от журито в групата Design & Art Direction, категория "Корпоративна и бранд идентичност" за визията на Седмия фестивал на късометражното кино. Така след миналогодишната суша за българските агенции този път страната ще запише поне една награда.

От останалите агенции, участващи на фестивала в словенския курорт Порторож шансове за награда в категориите, при които досега са обявени номинациите имат All Channels Communication в PR категорията с две номинации за кампании за Avon. Само с номинация останаха McCann Erickson София при рекламните кампании с работата си за National Goegraphic Kids и TBWA\Sofia в Design & Art Direction с изданието си What If...

В следващите дни ще бъдат обявени номинациите в групите за принт и външна реклама, където по традиция българските агенции се представят добре. Финалната церемония ще се проведе в петък вечерта.

Голяма награда (Grand Prix) в групата Design & Art Direction не бе връчена. Златни награди в групата (отворена за участие на агенции от цял свят) спечелиха:

- Leo Burnett Чикаго за техния Buick Style Guide - както подсказва името наръчник, изпратен до агенциите, обслужващи автомобилната марка.

- Transformer Studio за корпоративната идентичност на Just Moved - една от най-евтините компании за транспортни услуги в Канада.

- Day6 за директен мейлинг за гръцки представител на Mercedes Benz

В групата "Интерактивна реклама" голямата награда (Grand Prix) бе присъдена на серия от три вирусни клипа на френската BETC Euro RSCG за Evian (линк към един от тях). Златни награди получиха Argonauten G2 за микросайт за Volkswagen и McCann Erickson Израел за кампания на сателитната теливизия Yes.

При медиа кампаниите голяма награда бе връчена на Leo Burnett Бейрут за кампания в подкрепа на правата на жените, организирана от фондация "Харири".

При рекламните кампании бяха връчени шест златни награди:

- Leo Burnett Бейрит за шампоан на Procter & Gamble - BBDO Москва за Snickers

- TBWA\Германия за Medion

Агенцията е наградена от журито в групата Design & Art Direction, категория "Корпоративна и бранд идентичност" за визията на Седмия фестивал на късометражното кино. Така след миналогодишната суша за българските агенции този път страната ще запише поне една награда.

От останалите агенции, участващи на фестивала в словенския курорт Порторож шансове за награда в категориите, при които досега са обявени номинациите имат All Channels Communication в PR категорията с две номинации за кампании за Avon. Само с номинация останаха McCann Erickson София при рекламните кампании с работата си за National Goegraphic Kids и TBWA\Sofia в Design & Art Direction с изданието си What If...


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

13 коментара
  • 1
    Avatar :-|
    ll

    рклмт млмн, сжлвм

  • 2
    Avatar :-|
    hm

    браво бе кандов, зел си си бележка.

  • 3
    Avatar :-P
    milamber

    млмн-нмлмн, честито:)

  • 4
    Avatar :-|
    Hranata

    мнг с дбр, дгд

  • 7
    Avatar :-|
    hm

    БРАВО НА ЕМО!

  • 8
    katt avatar :-|
    Katt

    Самоцелно оригиналничене.
    Фестивалът е за кратки филми, не за филми, от които са изрязани сцени.

    h-то е стол, и това се връзва, ама t-то защо е направено като кръста на Христос? Фестивала да не е с християнска тематика?

  • 9
    Avatar :-|
    hm

    ти май си тъп и зъл, а?
    самоцелна храна.

    БРАВО НА ЕМО!

  • 10
    Avatar :-|
    анонимен

    Катт е прав да пита - защо е кръста? Ако няма отговор - значи е самоцелно.
    Иначе рекламата е супер!!!
    Браво за идеята и реализацията!


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK