All Channels със сребро от Golden Drum
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

All Channels със сребро от Golden Drum

All Channels със сребро от Golden Drum

Борислав Кандов
4298 прочитания

© Golden Drum


Българската агенция бе отличена със сребърна награда в категорията "Корпоративна социална отговорност" за "От любов към живота" за козметичната компания Avon. В тази категория първото място бе отредено на Leo Burnett и тяхна кампания за португалския Червен кръст.

Това е втората награда от тазгодишното издание на рекламния фестивал, след като New Moment New Ideas също взеха сребро, за визията за Седмия фестивал на късометражното кино.

Голямата награда в PR групата бе връчена на Scherf Communication за тяхната кампания "Израелска водна криза", разработена по поръчка на правителството. За съжаление никъде онлайн няма подробности, въпреки интересното подзаглавие на кампанията: "Как изсушихме момиче от корицата на Sports Illustrated".

По-късно днес ще бъдат обявени номинациите за телевизионна, принт и външна реклама и ще разберем дали някой от българските участници ще се вълнува преди финалната церемония в петък вечерта.

Българската агенция бе отличена със сребърна награда в категорията "Корпоративна социална отговорност" за "От любов към живота" за козметичната компания Avon. В тази категория първото място бе отредено на Leo Burnett и тяхна кампания за португалския Червен кръст.

Това е втората награда от тазгодишното издание на рекламния фестивал, след като New Moment New Ideas също взеха сребро, за визията за Седмия фестивал на късометражното кино.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK