Българската агенция бе отличена със сребърна награда в категорията "Корпоративна социална отговорност" за "От любов към живота" за козметичната компания Avon. В тази категория първото място бе отредено на Leo Burnett и тяхна кампания за португалския Червен кръст.
Това е втората награда от тазгодишното издание на рекламния фестивал, след като New Moment New Ideas също взеха сребро, за визията за Седмия фестивал на късометражното кино.
Голямата награда в PR групата бе връчена на Scherf Communication за тяхната кампания "Израелска водна криза", разработена по поръчка на правителството. За съжаление никъде онлайн няма подробности, въпреки интересното подзаглавие на кампанията: "Как изсушихме момиче от корицата на Sports Illustrated".
По-късно днес ще бъдат обявени номинациите за телевизионна, принт и външна реклама и ще разберем дали някой от българските участници ще се вълнува преди финалната церемония в петък вечерта.
Българската агенция бе отличена със сребърна награда в категорията "Корпоративна социална отговорност" за "От любов към живота" за козметичната компания Avon. В тази категория първото място бе отредено на Leo Burnett и тяхна кампания за португалския Червен кръст.
Това е втората награда от тазгодишното издание на рекламния фестивал, след като New Moment New Ideas също взеха сребро, за визията за Седмия фестивал на късометражното кино.
0 коментара