MIF'10: Business under reconstruction
За четвърти път "Капитал" организира Marketing Innovation Forum
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Кризата е налице, да видим как ще излезем от нея. Крайно време е да запретнем ръкави и започнем да управляваме бизнеса по правилата на новите реалности, така да се каже.
Изхождайки от тази идея, планирахме съдържанието на четвъртото изданиe на Marketing Innovation Forum. Събитието ще се проведе на 27 май в Народен театър "Иван Вазов". Ако досега основният акцент на презентациите, които изнасяха хора като Серджо Зийман (MIF1), Джей Конрад Левинсън (MIF2), Кевин Робъртс и Мартин Линдстрьом (MIF3) беше как да продаваме по-добре, то сега реалността е друга. Най-важният въпрос, който стои пред всеки бизнес е "А сега накъде?" Кризата промени всичко и старите модели вече не работят.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
4 коментара
Само червеният знак долу вляво не ми пасва нещо на дизайна. Иначе браво.
Това събитие (идването на Дрога) у нас е равносилно на идването на Металика или Ю2 - като съпоставимост на това, което тези гупи са направили за музиката, а той за рекламата. Очаквам с нетърпение срещата с него.
ще се видим на 27.05 - надявам се повечето от вас.
Много "креатвни" клипове.Браво, ако е само това, не съм особено впечатлен.Смея да кажа, че някой български агенции, имат много
по-голям криейтив.
диър еридан, със сигурност си част от въпросните български агенции. ще сме благодарни, ако споделиш част от "по-големия" криейтив. в името на общото благо, разбира се.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.