АРА прие нови агенции
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

АРА прие нови агенции

На тазгодишния форум на АРА, нейният президент Красимир Гергов прогнозира спад на пазара в рамките на 7-10%

АРА прие нови агенции

Седем агенции станаха асоциирани членове на рекламната асоциация

Борислав Кандов
5380 прочитания

На тазгодишния форум на АРА, нейният президент Красимир Гергов прогнозира спад на пазара в рамките на 7-10%

© Георги Кожухаров


Вчерашното общо събрание на Асоциацията на рекламните агенции (АРА) е преминало без драматични новини. За пълноправен член е била приета vpr advertising. Така агенциите с право на глас при взимането на решения стават 31 (пълен списък).

Общо седем агенции са били приети за асоциирани членове (без право на глас). Това са А Теам, All Channels Advertising, "Ар енд Ай Пропърти", BrandNew Ideas, Zenith Advertising and Communications, "Пиеро97 МА", Flock Media. Така общият им брой в АРА става 48 агенции.

Непознатите имена в този списък са две:

- Flock Media - според Търговския регистър едноличен собственик на дружеството е Капка Амзина-Кишева. Агенцията е регистрирана в началото на 2009 г., а офисът им е на стария адрес на АРА, на ул. "Велико Търново" 13.

- "Ар енд Ай Пропърти" - агенцията е еднолична собственост на Радослава Илчева и е създадена през 2007 г. Според финансовия отчет, публикуван в Търговския регистър през 2008 г. фирмата има приходи от рекламни услуги в размер на 20 хил. лева, а двата основни актива на фирмата са право на строеж на офис сграда, оценено на 455 хил. лева и готова офис сграда с АКТ16 на стойност 367 хил. лева. Илчева е съдружник в агенцията за външна реклама Wish с Добромир Дочев, управител на Zenith Advertising and Communications.

От списъка с пълноправните членове на АРА си личи и официалната промяна в името на вече бившата Leo Burnett Sofia. След като процесът по интегриране на бизнеса на Publicis Groupe стигна и до България, а срокът на лиценза за името изтече, агенцията вече се казва Archer Ideas. Имам уверението на новокръстената агенция, че при готовност ще ми изпратят повече информация за новата си идентичност и бизнес планове.

Вчерашното общо събрание на Асоциацията на рекламните агенции (АРА) е преминало без драматични новини. За пълноправен член е била приета vpr advertising. Така агенциите с право на глас при взимането на решения стават 31 (пълен списък).

Общо седем агенции са били приети за асоциирани членове (без право на глас). Това са А Теам, All Channels Advertising, "Ар енд Ай Пропърти", BrandNew Ideas, Zenith Advertising and Communications, "Пиеро97 МА", Flock Media. Така общият им брой в АРА става 48 агенции.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.