MIF'10: Третият презентатор
Жан-Клод Лареш, професор по маркетинг в INSEAD ще дойде в София на 27 май
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Днес получихме съгласието на проф. Жан-Клод Лареш за участието му в четвъртото издание на Marketing Innovation Forum. Така програмата вече е пълна - на сцената на Народния театър на 27 май ще излязат Дейвид Дрога (основател на Droga5), Пату Нойтеманс (главен дигитален директор за ЕМЕА на Ogilvy) и проф. Лареш.
Жан-Клод Лареш има MBA от INSEAD, магистърска степен по компютърни науки от University of London и докторска степен по бизнес от Станфордския университет. През 2008 г. издаде най-новата си книга The Momentum Effect. Лареш успешно съчетава академичната си кариера с бизнес дейностите си. На 35-годишна възраст е назначен за неизпълнителен директор на международна компания, впоследствие преименувана на ReckittBenckiser. Той остава на този пост за впечатляващите 18 години. Консултирал е и много други компании, като голяма част от тях са в класацията Fortune 500.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
бих бил по-заинтересован от MILF'10 :P
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.