С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
1 31 май 2010, 17:41, 5668 прочитания

Effie пострада от кризата

Фестивалът за рекламна ефективност записа най-слабата си година

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Още по темата

Кои идеи работят

Финалистите в конкурса за рекламна ефективност "Effie България" за първи път ще участват и в световната класация

28 май 2012

Баланс на силите

Рекламните награди за ефективност Effie 2011 не излъчиха изявен лидер, но отбелязаха завръщането на банките

17 юни 2011

Ефективност по време на криза

Третото издание на Effie България пострада от пасивното поведение на рекламодателите

4 юни 2010

Бързи, смели, ефективни

Ogilvy и Graffiti BBDO си тръгнаха с най-много награди от рекламния конкурс Effie

22 май 2009

За идеите, които работят

Въпреки кризата, заявките за участие в Еffie България се увеличават

8 май 2009

Effie по български

Ogilvy и New Moment са победителите от първите български награди за ефективност в рекламата

14 дек 2007
Едва 31 рекламни кампании бяха заявени за участие в третото издание на Effies BG - рекламният конкурс, който оценява активностите на рекламодателите в България според тяхната ефективност. Броят им е по-малък дори от този в дебютното раздаване на наградите. През 2008 г., когато доста маркетингови отдели имаха силни притеснения за конфиденциалността на изискваната информияция участваха 39 кампании, а през миналата 2009 г. - 50.

Така фестивалът донякъде оправда лозунга на церемонията си, който тази година бе Dark Times. Dark place. Bright IDEAS celebration.


Все пак журито успя да открие 14 кампании, които заслужават шанс да вземат награда. Това прави почти половината от заявките. Или рекламните агенции и техните клиенти много прецизно са подбрали какво да пуснат за участие в конкурса, или журито е било доста щедро в оценките си. Все пак критерият не е бил крайно занижен - категорията "Услуги" остана без златна и бронзова награди, в "Корпоративни комуникации" няма сребро, а в "Социална, медийна, политическа реклама" няма бронз.

Като след всеки фестивал се появиха и (може би уместни) критики към наградените кампании. За тях повече очаквайте в новия брой. Ето и всички наградени:

"Стоки"
Златна награда: С Алка Зелцер отново сте във форма
Клиент: Байер  България
Агенция: Graffiti BBDO
Медиа агенция: Huts JWT 



Сребърна награда: 22% разпродажба на  складови наличности
Клиент: Тойота Балканс
Агенция: New Moment New Ideas Company
Медиа агендия: MediaS SMV

Бронзова награда: DEVIN Редуване
Клиент: Девин
Агенция: Archer Ideas
Медиа агенция: БМА – Българска Медийна Агенция 

Бронзова награда: Орехите
Клиент: Белла  България
Агенция: The Smarts
Медиа агенция: Mindshare 

Финалисти
Беналгин  – "Хапчето за глава"
Клиент: Актавис
Агенция: Mindshare/Ogilvy Group
Втора агенция: Noble Graphics
Медиа агенция: Mindshare 

Данонино Калций и витамин  Д
Клиент: Данон Сердика
Агенция: New Moment New Ideas Company
Медиа агенция: New Moment New Ideas Company

Лансираща кампания на шоколадов  десерт KIT KAT SENSES
Клиент: Nestle България
Агенция: HutsJWT
Медиа агенция: HutsJWT 

Чуй Коледния звън на Pepsi
Клиент: Куадрант Бевъриджис/PepsiCo Inc.
Агенция: Graffiti BBDO
Медиа агенция: Media Direction 

Услуги 
Сребърна награда: Малка Грижа
Клиент: Uniqa
Агенция: TBWA\Sofia
Медиа агенция: Sun Media

Сребърна награда: Route 66
Клиент: УниКредит Булбанк
Агенция: STONY Creative Box
Медиа агенция: Медиа ком 

Корпоративни комуникации
Златна награда: Откажи се от хартиена фактура
Клиент: Космо България Мобайл
Агенция: Ogilvy Group
Медиа агенция: Mindshare 

Бронзова награда: Germanos – "Експерт - приятел"
Клиент: Германос Телеком България
Агенция: Ogilvy Group
Медиа агенция: Mindshare 

Социална, медийна, политическа
Златна награда: Мълчанието  днес ражда викове утре
Клиент: Unicef България
Агенция: Graffiti BBDO
Медиа агенция: Media Direction 

Сребърна награда: Гората  не е само дървесина
Клиент: WWF - световен фонд за дивата природа – Дунавско-Карпатска програма България
Агенция: Ogilvy Group
Медиа агенция: Mindshare
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Клавиатурно трио Клавиатурно трио

7 фев 2013, 4454 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Борислав Кандов" Затваряне
D&AD присъди пет черни молива

"Най-добрата работа в света" е големият победител на най-тежкият рекламен фестивал в света

Дизелът залязва на изток

Забраните за стари дизели в западноевропейски градове се превръщат в износ на мръсен въздух към Източна Европа, а решенията трябва да се взимат и на двете места

Икономиката настина

Брутният вътрешен продукт расте по-бавно за второ поредно тримесечие

Фонд на Рокфелер продава ритейл парка в Пловдив на групата "Химимпорт"

Активът се оценява на над 35 млн. лв., но дълговете са почти толкова

Кредитор продава рециклиращите машини на Пламен Стоянов-Дамбовеца

Оборудването е струвало около 10 млн. лв. при покупката му, а сега се предлага за около половината

Звезда и половина

Историкът Уилям Юинг за ретроспективата на легендарния фотограф Арнолд Нюман в София

Живот след живота

Режисьорката Петя Накова за новия си роман, в който документира битката с рака на гърдата

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 46

Капитал

Брой 46 // 17.11.2018 Прочетете
Капитал PRO, Вечерни новини: Червена вълна на борсите, кризата в "Обединени патриоти" продължава

Емисия

DAILY @7PM // 20.11.2018 Прочетете