С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
10 28 юни 2010, 16:30, 6182 прочитания

Нов момент, стар клиент*

New Moment спечелиха рекламното обслужване на vivacom

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
В може би най-бързо проведения конкурс за избор на рекламна агенция в историята си, vivacom избра от 1 юли творческото обслужване на компанията да бъде поето от New Moment New Ideas Company. Така компанията направи пълен оборот, връщайки се при първата агенция, която работи за бившия държавен монополист. Archer Ideas (бившата Leo Burnett) остава медиа агенция на компанията.

През 2004 г. New Moment спечелиха историческия първи конкурс, обявен от тогавашната БТК. Те работеха за бранда БТК и ADSL, а Leo Burnett (сегашната Archer Ideas) и "Крес" станаха обслужващи агенции на мобилния оператор vivatel. През 2006 г. отново New Moment спечелиха втория конкурс, който бе белязан от доброволно напуснали състезанието рекламни агенции. След още две години през 2006 г. дойде първата голяма промяна - Leo Burnett спечелиха криейтив обслужването и за двата бранда - БТК и vivatel. Тогава започна и подготовката за сливането на двете основни поделения на компанията. Само година по-късно компанията отново смени творческата си агенция, като за основна причина бе посочен предстоящия ребрандинг на компанията. През 2009 г. обслужваща агенция стана Publicis Marc, които спечелиха конкурса с концепцията си по сливането на двете марки на компанията в една нова - vivacom.


Според официалното съобщение на vivacom, New Moment са спечилили благодарение на "стратегическите идеи..., както и доброто познаване на телекомуникационния пазар". В началото на конкурса от компанията обясниха, че капацитета на агенцията да поеме голям клиент също ще има значение. Според самите New Moment победата им се дължи на силния им екип с много опит и познания в телекомуникационния бизнес. На въпроса каква ще бъде първата им съвместна кампания и кога ще стартира, те отговориха с "Тайна, ще видите". Но уточниха, че ангажиментът им към vivacom е дългосрочен.

Има известна романтика в този пълен кръг, който направиха vivacom и New Moment. Ще бъде доста интересно да видим в каква посока ще се развие стратегията за марката. На мен лично ми е най-любопитно дали едно от малкото успешно наложени рекламни лица в родната маркетингова история Любо/СуперЛюбо ще се завърне на екран.

*Извинения за тъпата заигравка в заглавието с името на агенцията, но не се сдържах...



Очаквайте подробности по-късно.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Клавиатурно трио Клавиатурно трио

7 фев 2013, 4763 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Борислав Кандов" Затваряне
Опознай рекламиста: Павел Кунчев

Забравено интервю от зимната поредица, представяща интересни хора от рекламните агенции*

Още от Капитал
Две италиански офис сделки

Инвеститори от Рим купиха сгради до летището и над бизнес парка за 23.5 млн. евро

Свинското: скъпо и дефицитно

Чумата по свинете в Азия вдигна световните цени, създаде дефицит и проблемите заразиха и България

Глътка надежда за БНР

Изненадващо медийният регулатор реши да даде шанс на Андон Балтаков, който има опит в доказани медийни компании като "Асошиейтед прес" и CNN.

Възраждането на "Пирогов"

В болницата бяха открити нови клиники и приходите я нареждат на първо място в София

Цветан Тодоров - човекът на чужда земя

Две нови издания хвърлят светлина върху личността и идеите на родения в България философ

Ален де Ботон, писател, философ, основател на The School of Life: Ние сме любов и мрак

Ботон за емоционалната интелигентност, стоицизма и деструктивното в човешкия вид пред "Капитал"

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10