С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
10 28 юни 2010, 16:30, 5944 прочитания

Нов момент, стар клиент*

New Moment спечелиха рекламното обслужване на vivacom

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Още по темата

Пич като за световно

New Moment отново ще работи за Vivacom

2 юли 2010

БТК си търси агенция

Обявеният конкурс ще приключи до средата на юни

21 май 2010

Publicis MARC е новата агенция на "БТК Груп"

Телекомът запазва и Leo Burnett, но се раздели с MediaS SMV

3 юли 2009

Любо остава. Засега

Конкурсът за рекламна агенция на БТК приключи без победител

27 окт 2006

БТК почти си избра рекламна агенция

Graffiti/BBDO, Leo Burnett Sofia и Ogilvy&Mather в състезание за 12 милиона

30 юни 2006

"Не, благодаря"

Още един участник се отказа от конкурса на БТК за избор на рекламна агенция

26 май 2006

Третият GSM с две агенции

Leo Burnett Sofia и РА „Крес“ ще обслужват VivaTel

27 авг 2005

„БТК мобайл“ почти си има агенция

Четири рекламни агенции са се явили на финалния етап на конкурса

13 авг 2005
В може би най-бързо проведения конкурс за избор на рекламна агенция в историята си, vivacom избра от 1 юли творческото обслужване на компанията да бъде поето от New Moment New Ideas Company. Така компанията направи пълен оборот, връщайки се при първата агенция, която работи за бившия държавен монополист. Archer Ideas (бившата Leo Burnett) остава медиа агенция на компанията.

През 2004 г. New Moment спечелиха историческия първи конкурс, обявен от тогавашната БТК. Те работеха за бранда БТК и ADSL, а Leo Burnett (сегашната Archer Ideas) и "Крес" станаха обслужващи агенции на мобилния оператор vivatel. През 2006 г. отново New Moment спечелиха втория конкурс, който бе белязан от доброволно напуснали състезанието рекламни агенции. След още две години през 2006 г. дойде първата голяма промяна - Leo Burnett спечелиха криейтив обслужването и за двата бранда - БТК и vivatel. Тогава започна и подготовката за сливането на двете основни поделения на компанията. Само година по-късно компанията отново смени творческата си агенция, като за основна причина бе посочен предстоящия ребрандинг на компанията. През 2009 г. обслужваща агенция стана Publicis Marc, които спечелиха конкурса с концепцията си по сливането на двете марки на компанията в една нова - vivacom.


Според официалното съобщение на vivacom, New Moment са спечилили благодарение на "стратегическите идеи..., както и доброто познаване на телекомуникационния пазар". В началото на конкурса от компанията обясниха, че капацитета на агенцията да поеме голям клиент също ще има значение. Според самите New Moment победата им се дължи на силния им екип с много опит и познания в телекомуникационния бизнес. На въпроса каква ще бъде първата им съвместна кампания и кога ще стартира, те отговориха с "Тайна, ще видите". Но уточниха, че ангажиментът им към vivacom е дългосрочен.

Има известна романтика в този пълен кръг, който направиха vivacom и New Moment. Ще бъде доста интересно да видим в каква посока ще се развие стратегията за марката. На мен лично ми е най-любопитно дали едно от малкото успешно наложени рекламни лица в родната маркетингова история Любо/СуперЛюбо ще се завърне на екран.

*Извинения за тъпата заигравка в заглавието с името на агенцията, но не се сдържах...



Очаквайте подробности по-късно.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Клавиатурно трио Клавиатурно трио

7 фев 2013, 4446 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Борислав Кандов" Затваряне
Опознай рекламиста: Павел Кунчев

Забравено интервю от зимната поредица, представяща интересни хора от рекламните агенции*

Да сканираш успеха

Гарет Уилямс, основател на търсачката за полети Skyscanner, пред "Капитал"

Икономиката настина

Брутният вътрешен продукт расте по-бавно за второ поредно тримесечие

Фонд на Рокфелер продава ритейл парка в Пловдив на групата "Химимпорт"

Активът се оценява на над 35 млн. лв., но дълговете са почти толкова

България изнася все повече машини и авточасти

Увеличението във външната търговия през 2015 г. идва основно от пазарите на ЕС. Спад има при суровините, но той е ценови

20 въпроса: Мария Касимова

Най-новата й книга - "Балканска рапсодия" (изд. "Колибри"), излезе тази есен

Всичко е игра

Изложба изследва сложното взаимодействие между видеоигрите и реалността

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 46

Капитал

Брой 46 // 17.11.2018 Прочетете
Капитал PRO, Топ 5 от "Капитал": Темите, които можете да прочетете само тук

Емисия

СЕДМИЧНИКЪТ // 17.11.2018 Прочетете