Новият брой:
Продаден ли е мачът за еврото

Нов момент, стар клиент*

New Moment спечелиха рекламното обслужване на vivacom

Любо, връщаш ли се?    ©  New Moment/БТК

В може би най-бързо проведения конкурс за избор на рекламна агенция в историята си, vivacom избра от 1 юли творческото обслужване на компанията да бъде поето от New Moment New Ideas Company. Така компанията направи пълен оборот, връщайки се при първата агенция, която работи за бившия държавен монополист. Archer Ideas (бившата Leo Burnett) остава медиа агенция на компанията.

През 2004 г. New Moment спечелиха историческия първи конкурс, обявен от тогавашната БТК. Те работеха за бранда БТК и ADSL, а Leo Burnett (сегашната Archer Ideas) и "Крес" станаха обслужващи агенции на мобилния оператор vivatel. През 2006 г. отново New Moment спечелиха втория конкурс, който бе белязан от доброволно напуснали състезанието рекламни агенции. След още две години през 2006 г. дойде първата голяма промяна - Leo Burnett спечелиха криейтив обслужването и за двата бранда - БТК и vivatel. Тогава започна и подготовката за сливането на двете основни поделения на компанията. Само година по-късно компанията отново смени творческата си агенция, като за основна причина бе посочен предстоящия ребрандинг на компанията. През 2009 г. обслужваща агенция стана Publicis Marc, които спечелиха конкурса с концепцията си по сливането на двете марки на компанията в една нова - vivacom.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
10 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    elektroe avatar :-|
    elektroe
    • - 2
    • + 18

    Заглавието е пушка, бих си спестил извиненията.

    Нередност?
  • 2
    dabeda avatar :-|
    Da be.. da..
    • - 1
    • + 6

    Гледай ти..
    Абе пластмасовият СуперЛюбо едва ли ще се върне... по скоро ще е нещо русо, сини очи - честно, използвайте услугите на БТК!
    Нищо, че лишиха 3/4 от територията от фиксирани линии, по които можеха да доставят нет, а на местните раздадоха жиесеми, за 12 лв месечно.
    Алкател-Лусент сигурно си бият главите в стената, както предстои препродажба на китаец.
    Докъде сме стигнали българите вече...

    Нередност?
  • 3
    cilantro avatar :-|
    Sofia Cohen

    Честито! Победата е заслужена.
    Дано сега се пооправят нещата с комуникацията.

    Нередност?
  • 4
    moria avatar :-|
    moria
    • - 2
    • + 9

    Едно е сигурно. По-зле, отколкото беше в Публисис няма да стане :)

    Нередност?
  • 5
    nikolay_kolev avatar :-|
    Nikolay Kolev
    • + 2

    Заглавието ми хареса и на мен. Преполагам, че ще има нов момент, нали се чува, че Виваком ще пускат и цифрова телевизия.

    Нередност?
  • 6
    ggogggo avatar :-|
    ggogggo
    • - 1
    • + 8

    тия глупаци (бтк) за последните 5 години са потрошили за "ребрандинг", "позициониране" и прочие повече пари, отколкото са вложили в техника...

    Нередност?
  • 7
    dabeda avatar :-|
    Da be.. da..
    • + 1

    До коментар [#6] от "ggogggo":

    Ми така е
    Зя десижън-мейкъра в БТК ще трябва да има топло място, където да пристане, когато гемията тръне към дъното

    Нередност?
  • 8
    baba_meca avatar :-|
    baba_meca
    • + 3

    От това непрестанно "местене" от агенция на агенция може да се направи логичният извод, че просто въпросният клиент не знае какво точно иска... което и може да обясни какафонията и липсата на последователност по отношение на рекламната му комуникация през всичките тези години. За съжаление никога не са могли да стъпят и на малкия пръст на стратегиите и концепциите на Мтел, че дори и на Глобул.. Така че където и да кацнат тази и следващата година, резултатът ще е винаги един и същ. Просто българският клиент още не е разбрал, че марката му и насоката, в която ще се развива зависи най-вече от самия него, а не от агенцията. Тя просто облича "характера" на марката в различни послания и криейтиви на кампанийна база, следвайки посоката, която й задава клиентът.. има още доста да се учат.

    Нередност?
  • 9
    baba_meca avatar :-|
    baba_meca
    • + 3

    От това непрестанно "местене" от агенция на агенция може да се направи логичният извод, че просто въпросният клиент не знае какво точно иска... което и може да обясни какафонията и липсата на последователност по отношение на рекламната му комуникация през всичките тези години. За съжаление никога не са могли да стъпят и на малкия пръст на стратегиите и концепциите на Мтел, че дори и на Глобул.. Така че където и да кацнат тази и следващата година, резултатът ще е винаги един и същ. Просто българският клиент още не е разбрал, че марката му и насоката, в която ще се развива зависи най-вече от самия него, а не от агенцията. Тя просто облича "характера" на марката в различни послания и криейтиви на кампанийна база, следвайки посоката, която й задава клиентът.. има още доста да се учат.

    Нередност?
  • 10
    markblog avatar :-|
    markblog

    Мнението на баба меца е доста добро.

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал