Интернет рейтинги
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Интернет рейтинги

Интернет рейтинги

Андриан Георгиев
4927 прочитания

По-надолу са редовните месечни данни на Nielsen Online. Те показват аудиторията на 20 български онлайн медийни групи, сред които "Нет Инфо.БГ", "Инвестор.БГ", "Дарик уеб", "Икономедиа" (издател на в-к "Капитал") и т.н. В България работи още една агенция за проучване на онлайн потребителите - Gemius. Нейните данни може да намерите на audience.bg. Сред клиентите на Gemius са "Дир.БГ", "Инвестор.БГ", "Дарик уеб", "Икономедиа" и т.н.

Малко терминология:

Интернет потребител - лице над 2 години, което активно сърфира в интернет поне веднъж месечно.

Браузър - програмата, с която потребителите влизат в интернет.

Уникален браузър - една програма за влизане в интернет от един компютър.

Среднодневен брой уникални браузъри - средният брой уникални браузъри на ден за дните от посочения месец.

Потребител - уникален браузър.

Импресия - напълно отворена от потребител страница.

Средно време на ден - продължителност в минути на посещенията на един браузър за един ден.

(Активен) обхват - делът браузъри на даден сайт за даден период от време от всички браузъри в същия период от време.

Екзит страница - страница или сайт, появяващи се при натискане на бутон "изход" от друга страница или сайт.

Автор: Ася Колева
Автор: Ася Колева
Автор: Ася Колева
Автор: Ася Колева
Автор: Ася Колева
Автор: Ася Колева
Автор: Ася Колева
Автор: Ася Колева
Автор: Ася Колева
Автор: Ася Колева
Автор: Ася Колева
Автор: Ася Колева
Автор: Ася Колева
Автор: Ася Колева
Автор: Ася Колева

По-надолу са редовните месечни данни на Nielsen Online. Те показват аудиторията на 20 български онлайн медийни групи, сред които "Нет Инфо.БГ", "Инвестор.БГ", "Дарик уеб", "Икономедиа" (издател на в-к "Капитал") и т.н. В България работи още една агенция за проучване на онлайн потребителите - Gemius. Нейните данни може да намерите на audience.bg. Сред клиентите на Gemius са "Дир.БГ", "Инвестор.БГ", "Дарик уеб", "Икономедиа" и т.н.

Малко терминология:


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

7 коментара
  • 1
    nik666 avatar :-|
    Strygalldwir

    Долната възрастова граница в дефиницията "интернет потребител" доста е паднала ;-)

  • 2
    Avatar :-|
    az

    Я, а торент тракерите къде са бе??? Тази статистика е фалшименто отгоре до долу... :)

  • 3
    axo30306355 avatar :-|
    Bogdan Bogdanov

    Доста са подвеждащи тези денни. Тежко им на рекламодатели, които подбират медии по тази метрика. Интернет аудиторията в България не се интересува от реклами а от аванта. Не го забравяйте. Ако предлагате нещо без пари добре, иначе си го продавайте в магазини.

  • 4
    hristomir avatar :-|
    Христомир Йорданов

    Дневник - на трето място сред информационните сайтове. Браво, добре! Очаквах да е по-назад в класацията, но не заради качеството на вестника, а заради качеството на читателите...

  • 5
    Avatar :-|
    dejo

    Тук са включени само сайтове, които са си платили за изследването. Т.е. това е частична картина и цялото нещо се прави с рекламна цел.

  • 6
    lazar.malakov avatar :-|
    Lazar

    към 5: Именно!
    Тези които не ги е срам да си мерят трафика, са тук.
    Много други не смеят да се включат :)

  • 7
    Avatar :-P
    Дани

    Малко измислена ми се струва тази класация в нея не присъстват сайтове който имат огромна посещаемост като торент тракерите, много от сайтовете за запознанства


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK