По-надолу са редовните месечни данни на Nielsen Online. Те показват аудиторията на 20 български онлайн медийни групи, сред които "Нет Инфо.БГ", "Инвестор.БГ", "Дарик уеб", "Икономедиа" (издател на в-к "Капитал") и т.н. В България работи още една агенция за проучване на онлайн потребителите - Gemius. Нейните данни може да намерите на audience.bg. Сред клиентите на Gemius са "Дир.БГ", "Инвестор.БГ", "Дарик уеб", "Икономедиа" и т.н.
Малко терминология:
Интернет потребител - лице над 2 години, което активно сърфира в интернет поне веднъж месечно.
Браузър - програмата, с която потребителите влизат в интернет.
Уникален браузър - една програма за влизане в интернет от един компютър.
Среднодневен брой уникални браузъри - средният брой уникални браузъри на ден за дните от посочения месец.
Потребител - уникален браузър.
Импресия - напълно отворена от потребител страница.
Средно време на ден - продължителност в минути на посещенията на един браузър за един ден.
По-надолу са редовните месечни данни на Nielsen Online. Те показват аудиторията на 20 български онлайн медийни групи, сред които "Нет Инфо.БГ", "Инвестор.БГ", "Дарик уеб", "Икономедиа" (издател на в-к "Капитал") и т.н. В България работи още една агенция за проучване на онлайн потребителите - Gemius. Нейните данни може да намерите на audience.bg. Сред клиентите на Gemius са "Дир.БГ", "Инвестор.БГ", "Дарик уеб", "Икономедиа" и т.н.
Малко терминология:
7 коментара
Долната възрастова граница в дефиницията "интернет потребител" доста е паднала ;-)
Я, а торент тракерите къде са бе??? Тази статистика е фалшименто отгоре до долу... :)
Доста са подвеждащи тези денни. Тежко им на рекламодатели, които подбират медии по тази метрика. Интернет аудиторията в България не се интересува от реклами а от аванта. Не го забравяйте. Ако предлагате нещо без пари добре, иначе си го продавайте в магазини.
Дневник - на трето място сред информационните сайтове. Браво, добре! Очаквах да е по-назад в класацията, но не заради качеството на вестника, а заради качеството на читателите...
Тук са включени само сайтове, които са си платили за изследването. Т.е. това е частична картина и цялото нещо се прави с рекламна цел.
към 5: Именно!
Тези които не ги е срам да си мерят трафика, са тук.
Много други не смеят да се включат :)
Малко измислена ми се струва тази класация в нея не присъстват сайтове който имат огромна посещаемост като торент тракерите, много от сайтовете за запознанства