Какви са прогнозите за пазара на онлайн реклама

Накратко, скептични

Под 40% от българите гледат телевизия между 19 и 22 ч. по данни на Interactive Media Services
Под 40% от българите гледат телевизия между 19 и 22 ч. по данни на Interactive Media Services
Под 40% от българите гледат телевизия между 19 и 22 ч. по данни на Interactive Media Services    ©  Flickr / CC / Pimento of Doom
Под 40% от българите гледат телевизия между 19 и 22 ч. по данни на Interactive Media Services    ©  Flickr / CC / Pimento of Doom

На миналогодишната конференция за дигитален маркетинг Webit, Христо Тучев, мениджър на Interactive Media Services, направи интересна презентация. Тя се казваше "Краят на телевизията наближава. Готови ли сте за това, което следва?".

Може да звучи пресилено, но в САЩ през миналата година 800 хил. домакинства прекратяват своя абонамент за кабелна телевизия. Според доклад на Convergence Consulting Group през 2011 г., домакинствата, избягващи телевизията, ще се увеличат до 1.6 млн.. Причината е възходът на онлайн телевизията, чиито първи симптоми вече се усещат и в България.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    apostol avatar :-P
    Апостол Апостолов
    • - 3
    • + 2

    А тези, които разбират от Интернет маркетинг, заобикалят не само рекламните агенции и мрежите за Интернет реклама. Те рекламират сайтове, стоки и услуги напълно безплатно в Мрежата, икономисвайки стотици хиляди!

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал