Как се измерва ефективността на интернет рекламата

Христо Иванов, специалист "Проучвания и анализи" в "Нетинфо", за основните термини в измерването на интернет аудиторията и разликите в метричните системи в България.

Накратко

Компаниите за онлайн проучвания разчитат на огромни извадки от около 40-60 000 души*, за да минимизират размера на грешката и да създадат представителност на демографските данни дори и на най-малките сайтове.

Вторник е, така че продължаваме все още безименната образователна рубрика за интернет бизнеса.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    desi33 avatar :-|
    desi33

    bgpublishers.bg е bgpublishers.com

    Нередност?
  • 2
    apostoloff avatar :-|
    Апостoл Апостoлoв
    • - 2

    И в крайна сметка най- важният критерий си остава конверсията. Или още по- точно- най- важният критерий за ефективността на една рекламна кампания са финансовите постъпления от нея.

    www.Otslabni.net/blog

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал