Марк Вехтер: "Ако до 5 г. нямате мобилна стратегия, умирате"

В днешната рубрика за интернет бизнеса, разговаряме с Марк Вехтер, член на управителния съвет на асоциацията за мобилен маркетинг (MMA)

"Най-голямото предизвикателство в индустрията е фрагментацията. Разполагаме с много операционни системи. От една страна е Android, от друга iOS, Palm (закупена от HP), Symbian, чиято посока на развитие е неясна, MeeGo (съвместна инициатива на Nokia и Intel) и BlackBerry OS на RIM. Освен това има между 12 и 20 браузъра и разнообразие от екрани и резолюции. Всички тези фактори затрудняват много индустрията. Все пак тя ще ги превъзмогне, защото мобилните телефони са винаги включени и винаги с нас"

Думите на Марк Вехтер звучат силно на конференцията MobileWEB, организирана от списание ".net" и Mobile Monday Sofia. Това е защото още не сте чули неговите аргументи.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    borimechka avatar :-P
    Bear Force One
    • - 3
    • + 2

    "...в Западна Европа едно iPhone приложение струва 15 000 евро."

    Без коментар.

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал