За първите 9 месеца на тази година има двуцифрен ръст на онлайн рекламата
Председателят на "Интерактив Асошиейшън България" (IABulgaria) Жанет Найденова пред "Капитал"
Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
"Нашата мисия е да утвърдим интернет като един от основните канали за комуникация, наред с телевизията, радиото, пресата и външната реклама". Така Жанет Найденова, председател на браншовата асоциация от учредяването й през септември 2009 г., определя задачата на IABulgaria. Затова организацията е отворена към рекламодатели, онлайн медии, агенции и технологични компании.
В интервюто с Жанет Найденова ще научите още за дейността на IABulgaria през тази година, тенденциите на пазара и плановете за 2011 г.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
За същото време продажбите са спаднали тройно....
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход