За първите 9 месеца на тази година има двуцифрен ръст на онлайн рекламата

Председателят на "Интерактив Асошиейшън България" (IABulgaria) Жанет Найденова пред "Капитал"

"Нашата мисия е да утвърдим интернет като един от основните канали за комуникация, наред с телевизията, радиото, пресата и външната реклама". Така Жанет Найденова, председател на браншовата асоциация от учредяването й през септември 2009 г., определя задачата на IABulgaria. Затова организацията е отворена към рекламодатели, онлайн медии, агенции и технологични компании.

В интервюто с Жанет Найденова ще научите още за дейността на IABulgaria през тази година, тенденциите на пазара и плановете за 2011 г.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    gligi avatar :-(
    gligi
    • + 2

    За същото време продажбите са спаднали тройно....

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал