Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
16 7 сеп 2011, 18:29, 6123 прочитания

Digital|K: Смартфонът като изживяване, а не като устройство

Щефан Щрайт, едно от водещите лица в маркетинга на HTC, ще разкаже как се измества фокусът в мобилния сектор

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Бурното развитие на смартфоните доведе до затвърждаването на тенденцията, че компютърът започва да се трансформира от настолна в преносима платформа. Покрай инвазията на "умните" телефони на преден план излезе и тайванският производител HTC. В момента той държи 11% от този сегмент и реализира продажби от 12.2 млн. броя през второто тримесечие на 2011 г.

В голяма степен обаче успехът на тези устройства се дължи на правилната маркетинг стратегия. Също така практиката показа, че не винаги най-мощния хардуер има значение при избора на модел от страна на потребителите. Тоест производителите вече не се концентрират толкова върху последните технологии в смартфона, а се опитват да оптимизират дизайна и интерфейса така, че да дадат на потребителите максимално добро изживяване.


За тези и други тенденции при смартфоните на Digital|K ще говори Щефан Щрайт – новоназначеният вицепрезидент за маркетинг и търговия на дребно в HTC за Европа, Африка и Близкия Изток. Digital|K е конференцията, която "Капитал" организира, за да ви разкаже как дигиталните технологии помагат на бизнеса. По време на форума лекторите ще обясняват на достъпен език конкретните ползи от технологиите за по-добра организация на работата и за генерирането на повече продажби. Накратко - ще разберем как да печелим повече и да работим по-добре. Както може би знаете, Digital|K ще се проведе 26 септември в Народния театър "Иван Вазов" в София.

Щефан Щрайт поема вицепрезидентския пост в началото на февруари 2011 г. До момента може да се похвали с богат опит в телеком и онлайн сектора, както и забележителни познания в областта на маркетинга и брандирането. Преди да се присъедини към НТС, работи като маркетинг директор за Европа, Азия и Близкия Изток в Ericsson, а след сливането на Sony и Ericsson заема поста вицепрезидент продуктов маркетинг. Роденият в Швейцария Щефан в продължение на няколко години оглавява глобалните екипи за работа с Orange и Telekom. В допълнение към това, той ръководи успешния старт на Walkman и Cybershot сериите на Sony Ericsson, като създава сътрудничество с няколко музиканти от световно ниво.

Преди да се присъедини към НТС, Щефан Щрайт е главен маркетинг директор в bwin interactive - една от най-големите компании за онлайн игри в Европа. Там той отговаря за организацията в маркетинга и продажбите.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Етикети: digitalk HTC смартфон

Прочетете и това

Туит на DIGITAL|K 2 Туит на DIGITAL|K

27 сеп 2011, 4685 прочитания

Спечелете безплатен вход за Digital|K 1 Спечелете безплатен вход за Digital|K

За целта трябва да посетите фенстраницата на събитието във Facebook и да споделите очакванията си от него

23 авг 2011, 5069 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Digital|k 2011" Затваряне
"Кешът е основния враг"

Първият панел на Digital|K беше посветен на мобилните разплащания, тенденциите при смартфоните, таблетите и "облачните" технологии

Още от Капитал
Банките: Истинският стрес тест

За банките предстоят трудни месеци, но секторът влиза в кризата с добри буфери от капитал и ликвидност

Защо се бавим с бързите тестове

Националният кризисен щаб и премиерът са абсолютно против използването им в България

Масови тестове или карантина без край

България не може да издържи повече от два месеца със спряла икономика, а разхлабване на мерките без масово тестване носи голям икономически и здравен риск

Проф. д-р Коста Костов: Колкото повече знаем за заразата, толкова по-добре ще се справим с нея

Ръководителят на Медицинския експертен съвет към Министерския съвет пред "Капитал"

Моне за всеки ден

Изложба преживяване в ново пространство за дигитални арт събития в Барселона ни потапя във вселената на Клод Моне

Голямото гледане 2

Отлични адаптации, талантлива актьорска игра, увлекателни сюжети и великолепно чувство за хумор – някои от сериалите, които си струва да изгледате (ако сте пропуснали)

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10