Бюро "Загубени вещи"...
...или как маркетинговата машина на Apple отново сработи безотказно
Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Всяка премиера на продукт, създаден от технологичния гигант Apple, е съпровождана от неколкомесечна медийна какафония. Ако следите технологичните сайтове, вероятно много добре знаете какво имам предвид. През последните няколко седмици направо имах чувството, че ако отворя хладилника си, отвътре ще изскочи Стив Джобс, който ще ми прочете 10-те божи заповеди, визуализирани на екрана на някой iPad.
Всичко това обаче си има и своя лоша страна – нагнетяването на напрежението преди ябълковите премиери създава у потребителите свръхочаквания. За жалост нито един от продуктите на Apple все още не е успял да повтори зашеметяващата промяна, която предизвика излизането на първия iPhone. Да, и iPhone 3G, и iPad, дори и спорният MacBook Air са много удобни, красиви и интуитивни продукти, но никой от тях не удовлетвори напълно гигантските изисквания на потенциалните купувачи.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
13 коментара
Пак са преписали от нас. Ние така "крадем" булки.
Да, ако наистина това са нововъведенията на новия АйФон, и аз бих си мълчал. Той още преди да е излязъл на пазара, вече е едно поколение назад от Нокиа. Оригиналния АйФон наистина беше гениален, но има лимит на това колко можеш да доиш една крава...
кравата... ако не дава вече мляко... мое се напраи на кюфтаци... :)
Не знам към какво "апелира" автора:
- към това че има конспирация от страна на Епъл?
- към това че Епъл иска да завладее Света и следва да го спрем?
iPhone 4G какъвто и да бъде 6те даде на хората това което искат - нова играчка, с която между другото може да се телефонира.
Както и 101 други опции. За да ги използва6 обаче не е нужно да се рови6 по книжките... А става като "на игра".
Е за това имат успех Епъл. Не в това какво могат устройствата им, ами в това как потребителите об6туват с техниката...
Помня как при премиерата на 1-вия айФон имаше подобно "изтичане" на информация. Фотографа на engage.net, както си пътувал във влака, съвсем случайно видял, че човека до него извадил странен и необичаен телефон! И, тъй като бил добър фотограф, успял да го... снима! Така се беше появила 1-вата снимка на айФон.
До коментар [#4] от "B52":
Не се опитвам да "апелирам" към нищо, просто е интересна история, която дава храна за размисъл. ;)
Епъл са ненормални на тема сигурност. Няма начин каквото и да е тестово устройство да излезе извън сградата. Прототипите всъщност се държат в черни кутийки, които нямат нищо общо с крайния си потребителски вид. На тестващите инженери се дават кутийки с вход/изход само за функциите които те тестват, и никой не знае какво всъщност тества. Единствено изключително ограничен брой разработчици имат представа как крайното устройство изглежда, а този младеж не влиза в тази бройка.
Това си беше чист маркетинг, "изгубено" устройство в определена кръчма, и определен посетител го намерил, че и доставил на Гизмодо :). Аз също ходя в тази бирария, и как така не го намерих аз този телефон? :) Как така даже не видях кога го "намериха" това?
Познавам маса народ в Епъл - от маркетинг до ниво производство и шипинг, гарантирам че няма начин незнайно някой да си излезе от сградата с прототип на айДъвка, камо ли на телефон.
До коментар [#4] от "B52":
А Вие чували ли сте за буквите "ш" и "щ"???
Предлагам Дневник да си сложи логото на Apple на първа страница.
До коментар [#9] от "mapto":
Не само на Епъл, ами и на Фейс(фейл)бук, очевидно много им се радват младежите :)
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход