Бюро "Загубени вещи"...

...или как маркетинговата машина на Apple отново сработи безотказно

Стив Джобс, изпълнителен директор на Apple.
Стив Джобс, изпълнителен директор на Apple.    ©  Robert Galbraith
Стив Джобс, изпълнителен директор на Apple.
Стив Джобс, изпълнителен директор на Apple.    ©  Robert Galbraith

Всяка премиера на продукт, създаден от технологичния гигант Apple, е съпровождана от неколкомесечна медийна какафония. Ако следите технологичните сайтове, вероятно много добре знаете какво имам предвид. През последните няколко седмици направо имах чувството, че ако отворя хладилника си, отвътре ще изскочи Стив Джобс, който ще ми прочете 10-те божи заповеди, визуализирани на екрана на някой iPad.

Всичко това обаче си има и своя лоша страна – нагнетяването на напрежението преди ябълковите премиери създава у потребителите свръхочаквания. За жалост нито един от продуктите на Apple все още не е успял да повтори зашеметяващата промяна, която предизвика излизането на първия iPhone. Да, и iPhone 3G, и iPad, дори и спорният MacBook Air са много удобни, красиви и интуитивни продукти, но никой от тях не удовлетвори напълно гигантските изисквания на потенциалните купувачи.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал