Сравнителната реклама - забранена или не?
Европейска директива я разрешава, но при спазването на стриктни правила
Научавайте най-важното от правния свят и съдебната система всяка седмица на мейла си
Българските търговци избягват и дори се страхуват да използват сравнителната реклама като средство за популяризиране на своите продукти. У нас битува схващането, че сравнителната реклама е незаконна или най-малкото е нелоялна. Дали наистина е така?
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
2 коментара
Най-добрата сравнителна реклама в момента - Кольо на Виваком.
До коментар [#1] от "Ariman":
Не бях се замислял, но си абсолютно прав.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.