Новият брой: Накъде след вота
Close

Промоционалните SMS игри – "косвени жертви"* на новия Закон за хазарта

адвокатско дружество "Боянов и Ко."

Капитал Daily
Капитал Daily
Капитал Daily    ©  Капитал Daily
Капитал Daily    ©  Капитал Daily
Бюлетин Легал Компас Легал Компас

Научавайте най-важното от правния свят и съдебната система всяка седмица на мейла си

Наскоро бе приет изцяло нов Закон за хазарта, който влиза в сила в края на юни. Той бе дългоочакван и въвежда важни нови моменти в регулацията на хазартната дейност, включително възможността да се организират хазартни игри в интернет.

Някои нови правила на закона обаче могат да засегнат далеч по-широк кръг от бизнес дейности и да изненадат неприятно дори предприемачи, за които регулациите на хазарта никога не са представлявали интерес.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • Федор Езерский
    • + 6

    Абе "промоционални игри"! Я SMS спамърите да си плащат дебело, ДЕБЕЛО, че няма отърване от тях!
    Много добре са го измислили! Първо да кихнат едни здрави парички за хазарт, после да платят и някоя друга таксичка, дори трябва да измислят понятие за тях - "телекомуникационен агент на текстови съобщения", лиценза за който да струва 500 - 600 хилядарки!
    Няма само да ме стряскат!

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал