Изборите на интелектуалната собственост

Споровете около имената на партии и коалиции показаха, че регистрацията на търговска марка не е подходяща защита

   ©  Юлия Лазарова
Бюлетин Легал Компас Легал Компас

Научавайте най-важното от правния свят и съдебната система всяка седмица на мейла си

Авторът Яна Тодорова е адвокат в адвокатско дружество "Камбуров и съдружници"

В предизборната кампания за евродепутати се постави акцент върху една интересна тема, която иначе рядко намира толкова централно място в обществения дебат. Разразилите се напоследък спорове около имената на партии, коалиции и предизборни слогани показаха ясно, че правото на интелектуална собственост е недобре познато дори за политици и журналисти. В случая става дума за монопола, който правото на интелектуална собственост позволява върху дадена дума или словосъчетание. Правните способи за придобиване на подобен монопол са няколко и всеки от тях има различен обхват и ефект.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал