Знак на промяна
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Знак на промяна

Огнян Димов вероятно ще продължи да работи за СМЕ

Знак на промяна

Генералният директор на Pro BG Media Огнян Димов напуска компанията

Весислава Антонова
5650 прочитания

Огнян Димов вероятно ще продължи да работи за СМЕ

© Цветелина Ангелова


Генералният директор на Pro BG Media Огнян Димов напуска компанията, за да насочи усилията си в нови бизнес проекти.

Седмици след като стана ясно, че американската Central European Media Enterprices (СМЕ) ще придобие първата частна национална телевизия в България bTV и така в портфолиото й от тв канали на нашия пазар ще влизат общо пет канала (ProBG, bComedy, bCinema, RingBG и bTV), всички на пазара започнаха да коментират и очакват промени в мениджмънта и структурата на медиите. Първият знак за промяна бе даден днес.

Очаква се Димов да оглави интернет звеното на групата, което тепърва ще се развива. Позицията на генерален директор поема Яна Иванова, която до момента бе заместник-директор на медиата. "Три години след като започнах проекта ТВ2 от бял лист хартия, Pro BG Media се превърна в един от основните играчи на българския медиен пазар, с голям потенциал за бъдещето си развитие. Удовлетворен съм от постигнатото и фактът, че за сравнително кратък срок успях да създам работещ екип. За мен настъпи моментът да приема ново предизвикателство и съм убеден, че стилът на медийната група, с подкрепата на СМЕ, ще продължи успешното развитие на Pro BG Media в България", коментира Огнян Димов в официално прессъобщение до медиите.

Новият генерален директор Яна Иванова работи с Огнян Димов за Pro BG Media от самото създаване на проекта. От 2007 г. до сега тя обединява функциите на заместник-директор и ръководител на правния отдел. Иванова работи в медийния бизнес от 1997 г. - последователно в Българската национална телевизия и ТВ7. Преди постъпването си в ТВ2/Pro BG Media е била и изп. директор на Асоциацията на телевизионните оператори (АБTО).

Изпълнителният вицепрезидент на Pro BG Media и член на Надзорния съвет на компанията, както и ръководител "Разпространение" в CME Петър Дворжак коментира: "Работим с Яна [Иванова] от самото начало, когато СМЕ закупи ТВ2 през 2008 г., и сме убедени, че тя успешно ще продължи работа по изграждането на нашите брандове в България - PRO.BG, RING.BG и PRO FM. Пожелаваме на Огнян много късмет в новите инициативи и му благодарим за усилията през последните две години".

Ако обаче Димов поеме управлението на интернет медийното звено на групата, както усилено се говори на пазара, очевидно професионалният му път няма да се отдели от СМЕ. Той имаше ключова роля в старта на проекта ТВ2 и се върна от САЩ, за да ръководи канала по покана на приятеля си, собственик на няколко рекламни агенции Красимир Гергов.

Огнян Димов е бивш директор на рекламния отдел на БНТ. По негово време една от първите агенции на Красимир Гергов - "Крес", сключи първите си, изключително изгодни за нея договори за препродажба на рекламното време по държавната телевизия.

Генералният директор на Pro BG Media Огнян Димов напуска компанията, за да насочи усилията си в нови бизнес проекти.

Седмици след като стана ясно, че американската Central European Media Enterprices (СМЕ) ще придобие първата частна национална телевизия в България bTV и така в портфолиото й от тв канали на нашия пазар ще влизат общо пет канала (ProBG, bComedy, bCinema, RingBG и bTV), всички на пазара започнаха да коментират и очакват промени в мениджмънта и структурата на медиите. Първият знак за промяна бе даден днес.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

2 коментара
  • 1
    petervanev avatar :-?
    Петър Ванев

    Напълно съм съгласен, че за малкото време - 2 години от както е Про, тази телевизия израстна много и към момента за не малко от моите познати е предпочитаната основна телевизия за гледане. Дали за филми, дали за предавания, дали за филми.
    Присъединяването на бТВ не мога да го одобря, тъй като този канал води по всички негативни показатели, но може и да се промени това...

  • 2
    apostoloff avatar :-P
    Апостoл Апостoлoв

    Нерде телевизията, която е храм на глупостта и библия на идиота, нерде иунтелектуалният феномен Интернет? Пък и какво ли разбира този дилетанат от Интернет маркетинг? Нищо. Нищичко! Ще чакаме големи ташаци от и с него в бъдеще...


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK