Spread the Word!*

Фестивалът на Асоциацията на Рекламните Агенции ще бъде насочен към младите, недоказани артисти

Йордан Жечев, председател на журито на ФАРА 2011
Йордан Жечев, председател на журито на ФАРА 2011    ©  Георги Кожухаров
Йордан Жечев, председател на журито на ФАРА 2011
Йордан Жечев, председател на журито на ФАРА 2011    ©  Георги Кожухаров

Хората в рекламния бизнес са чували за ФАРА (Фестивала на Асоциацията на Рекламните Агенции), чиято функция, е да прави преглед на постиженията на българската реклама през изминалата година и да отличава най-добрите сред участниците в отделните категории. Творците на свободна практика обаче не са чували, а те не са по-малко артистични, уникални, различни и най-вече нужни.

"Всички ние - рекламни агенции, клиенти, маркетинговите директори, търсим хора с талант и собствен стил и много често не можем да ги намерим, защото не знаем къде са", коментира Йордан Жечев, председател на журито на фестивала тази година.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал