Няма кой да бие тъпана

Заявките за участие в Golden Drum продължават да намаляват, но не само заради кризата

Ако преди години българският рекламен пазар можеше да се похвали с някоя и друга награда от международния фестивал Golden Drum, то уви осемнадесетото издание на събитието, което по традиция събира агенциите от т.нар. Нова Европа в курорта Порторож, Словения, не зарадва местния пазар с нито един приз.

Въпреки че този факт не говори добре за постиженията на българските агенции, далеч не представлява най-голямото разочарование от Golden Drum.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове