Новият брой: Накъде след вота
Close

And the winner (засега) is...

Големите победители на вечерта бяха рекламна агенция JWT Индия, които спечелиха Grand Prix в категорията Direct Lions за мащабна национална кампания, целяща да мотивира индийците да бъдат политически активни и да изразяват смело своята гражданска позиция. Те реализират идеята за своя клиент Bennett Coleman & Co, издатели на вестника The Times of India, която първоначално започва чрез една печатна реклама във вестника, публикувана на Деня на независимостта в Индия, която приканва аудиторията да реагира и да се включи. А впоследствие се разраства в интегрирана кампания с тв, радио, онлайн, външни и телекомуникационни елементи, в която се включват най-популярните публични личности в страната.

Всичко, което правят JWT е да попитат читателите дали им харесва Индия да бъде наричана "потенциална суперсила", "изгряваща икономика" или "спящ тигър" и ако искат да бъдат следващите водачи на държавата, да посетят уебсайта на кампанията. Резултатът е 1.300 млн. посещения на сайта, 1 млн. тегления в You Tube и 34 000 човека, които са гласували за следващите лидери на Индия.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал