

Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Точно месец след като Общественият съвет по саморегулация заработи отново официално, неговите членове обявиха, че стартират процедурата по изготвянето на национален етичен кодекс, който ще постави стандарти на поведение в бизнес комуникациите. Проектотекстът на кодекса трябва да бъде готов през септември и ще се изготви от Управителния съвет на организацията със съдействието на съответните държавни регулаторни органи (Комисия за защита на конкуренцията, Комисията за защита на потребителите, Министерство на здравеопазването). А след съгласуването между всички страни в процеса текстът ще бъде финализиран през декември 2008 г. ОСС предвиждат и инициатива за популяризирането на ползите от саморегулацията пред самите потребители.
Николай Неделчев, член на Управителния съвет и управител на Publicis MARC, заяви, че не бива да очакваме, че на пазара ще настъпи драстична промяна в поведението на рекламодателите. Ели Герганова от Diagio, която е председател на съвета пък допълни, че саморегулацията е културен процес, който няма да се случи за една нощ. Идеята е всички доброволно да играят по едни и същи правила, за да се подобри комуникационната среда. Членовете на Обществения съвет по саморегулация подчертаха, че е много важно националният кодекс, който ще създадат да бъде актуализиран всяка година.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход