Кой ще се състезава за Effie 2009?
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Кой ще се състезава за Effie 2009?

Миналата година рекламна агенция Ogilvy спечели две златни награди от първото издание на фестивала за рекламна ефективност.<br />

Кой ще се състезава за Effie 2009?

Зорница Стоилова
5804 прочитания

Миналата година рекламна агенция Ogilvy спечели две златни награди от първото издание на фестивала за рекламна ефективност.<br />

© Цветелина Ангелова


Допуснатите до втория кръг заявки бяха оценени по пет показателя, като всяка получава от 1 до 10 точки за цели на кампанията, творческа стратегия, медийна стратегия, постигнати резултати и творческа реализация. С най-голяма тежест са постигнатите резултати, те формират 45% от оценката. За творческата реализация се падат 20% от общата оценка, за медийна и творческа стратегия съответно 20% и 10%, а за целите на кампанията - 5%.

Награди ще получат тези, които са събрали необходимия брой точки. Златна статуетка се дава, ако са събрани минимум 7 точки по различните показатели, а за сребро кандидатите трябва да имат между 5 и 7 точки,а за бронз - над 6 точки.

А ето и кампаниите, които журито допусна до втория кръг на надпреварата и които ще се състезават за златни, сребърни и бронзови награди на гала церемонията:

EFFIE БЪЛГАРИЯ 2009

НОМИНИРАНИ КАМПАНИИ

КАТЕГОРИЯ : СТОКИ

Активиа - зимна кампания 2008

Клиент: Данон Сердика

Агенция: New Moment New Ideas Company

Имиджова кампания за Морени

Клиент: Крафт Фуудс България

Лансираща кампания на замразени Баници Белла

Клиент: Белла България

Агенция: Ogilvy & Mather Sofia

NIRVANA

Клиент: Нестле Айс Крийм България

Агенция: Huts JWT

Новата Емека

Клиент: Фикосота Синтез

Агенция: MAG Advertising

New Renault Laguna VIP test-drive

Клиент: Рено-Нисан България

Агенция: Публисис МАРК

Продуктова интернет кампания на "Рийдърс дайджест"

Клиент: Рийдърс Дайджест

Агенция: Zed digital Cybermark

Спечели 111 мечтани футболни награди на ден

Клиент: Куадрант Бевъриджис/PepsiCo Inc.

Агенция: Graffiti BBDO Sofia

КАТЕГОРИЯ: УСЛУГИ

Въжеиграч

Клиент: УниКредит Булбанк

Двучасов Кредит

Клиент: УниКредит Булбанк

Агенция: Грей България

Депозит 8%

Клиент: Обединена Българска Банка

Агенция: New Moment New Ideas Company

Еврошанс - отвори очи, виж късмета

Клиент: ЕВРОБЕТ

Агенция: MAG Advertising

M-Tel HOMEBOX

Клиент: Мобилтел

Агенция: Демнер, Мерличек и Бергман София

КАТЕГОРИЯ: КОРПОРАТИВНИ КОМУНИКАЦИИ

GLOBUL GREEN / Направи стария си телефон полезен. Рециклирай!

Клиент: Космо България Мобайл

Агенция: Ogilvy & Mather Sofia

Пикадили без найлонови торбички

Клиент: Пикадили

Агенция: Graffiti BBDO Sofia

КАТЕГОРИЯ: СОЦИАЛНА, МЕДИЙНА, ПОЛИТИЧЕСКА

Да почистим природните паркове

Клиент: ВВФ - световен фонд за дивата природа – Дунавско-Карпатска програма България

Агенция: Ogilvy Public Relations Sofia

Забранена Любов

Клиент: Нова Телевизия - Първи Частен Канал

Агенция: Graffiti BBDO Sofia

Малки откриватели

Клиент: Санома Блясък България

Агенция: McCann Erickson Sofia

Допуснатите до втория кръг заявки бяха оценени по пет показателя, като всяка получава от 1 до 10 точки за цели на кампанията, творческа стратегия, медийна стратегия, постигнати резултати и творческа реализация. С най-голяма тежест са постигнатите резултати, те формират 45% от оценката. За творческата реализация се падат 20% от общата оценка, за медийна и творческа стратегия съответно 20% и 10%, а за целите на кампанията - 5%.

Награди ще получат тези, които са събрали необходимия брой точки. Златна статуетка се дава, ако са събрани минимум 7 точки по различните показатели, а за сребро кандидатите трябва да имат между 5 и 7 точки,а за бронз - над 6 точки.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

1 коментар
  • 1
    Avatar :-?
    NinJA

    Звучи добре, дано не се превърне в порнография. Межу другото, не виждам как реално могат да се сравнят директно толкова различни данни, продукти?

    Имайки предвид, че повечето БГ маркетинг гурута стрелят в тъмното с рекламни кампании, без да имат ясни предварителни цели и представа за собствения си пазар, как решеват кое е успешно и кое не :)

    Иначе, идеята на този фестивал много повече ми допада от Фара, там май забравиха защо се занимават с този бизнес.


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

Тази седмица в Туитър

Тази седмица в Туитър

Днес в Twitter

Днес в Twitter

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.