🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

Ogilvy и Graffiti BBDO триумфираха на рекламните награди Effie

Бившият управител на рекламна агенция DM&B Sofia Таня Казакова приема златната награда в категорията &quot;Услуги&quot; за кампанията на M-tel Homebox.<br />
Бившият управител на рекламна агенция DM&B Sofia Таня Казакова приема златната награда в категорията &quot;Услуги&quot; за кампанията на M-tel Homebox.<br />
Бившият управител на рекламна агенция DM&B Sofia Таня Казакова приема златната награда в категорията &quot;Услуги&quot; за кампанията на M-tel Homebox.<br />    ©  Красимир Юскеселиев
Бившият управител на рекламна агенция DM&B Sofia Таня Казакова приема златната награда в категорията &quot;Услуги&quot; за кампанията на M-tel Homebox.<br />    ©  Красимир Юскеселиев
Бюлетин: Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Вероятно си спомняте, че Ogilvy станаха рекламна агенция на годината на креативния фестивал ФАРА през септември 2008 в Албена. Е, сега доказаха, че идеите им освен креативни, са и работещи. Те си тръгнаха с най-много златни награди от церемонията снощи и двете бяха на "зелена" тема. Ogilvy спечелиха златото в категорията "Социална, медийна, политическа" за популяризирането на инициативата на Световния фонд за дивата природа WWF „Да почистим природните паркове“ и в категорията "Корпоративни комуникации" за кампанията на мобилния оператор GLOBUL „Направи стария си телефон полезен. Рециклирай!“.

Graffiti BBDO/Sofia бяха другият голям победител на вечерта. Те взеха най-много сребърни статуетки и една бронзова. В най-оспорваната категория "Стоки", в която по традиция има най-голям брой заявки, агенцията беше отличена за кампанията за производителя на безалкохолни напитки Pepsi Co Inc. „Спечели 111 мечтани футболни награди на ден“. В категорията „Корпоративни комуникации“ Graffiti бяха отличени със сребро за насърчаването на употребата на екологични пазарски чанти за многократна употреба – кампания на веригата магазини „Пикадили“. Лансирането на новия български сериал, който върви по Нова телевизия, "Забранена любов", беше третият отличен проект на агенцията и й донесе бронз в категорията "Социална, медийна, политическа".


Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал