

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Вероятно си спомняте, че Ogilvy станаха рекламна агенция на годината на креативния фестивал ФАРА през септември 2008 в Албена. Е, сега доказаха, че идеите им освен креативни, са и работещи. Те си тръгнаха с най-много златни награди от церемонията снощи и двете бяха на "зелена" тема. Ogilvy спечелиха златото в категорията "Социална, медийна, политическа" за популяризирането на инициативата на Световния фонд за дивата природа WWF „Да почистим природните паркове“ и в категорията "Корпоративни комуникации" за кампанията на мобилния оператор GLOBUL „Направи стария си телефон полезен. Рециклирай!“.
Graffiti BBDO/Sofia бяха другият голям победител на вечерта. Те взеха най-много сребърни статуетки и една бронзова. В най-оспорваната категория "Стоки", в която по традиция има най-голям брой заявки, агенцията беше отличена за кампанията за производителя на безалкохолни напитки Pepsi Co Inc. „Спечели 111 мечтани футболни награди на ден“. В категорията „Корпоративни комуникации“ Graffiti бяха отличени със сребро за насърчаването на употребата на екологични пазарски чанти за многократна употреба – кампания на веригата магазини „Пикадили“. Лансирането на новия български сериал, който върви по Нова телевизия, "Забранена любов", беше третият отличен проект на агенцията и й донесе бронз в категорията "Социална, медийна, политическа".
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.