

Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
Големият победител в конкурса, който отразява постиженията в сферата на PR комуникацията, беше екипът на агенция New Moment PR, който си тръгна с две награди от "PR приз". Едната статуетка получиха за кампанията си за популяризирането на Sofia Dance Week в категорията "PR кампания в сектора "Туризъм и свободно време", а другата за позиционирането на яхтите БАЙА на българския пазар в категорията "PR кампания на нов продукт".
В конкурса участваха общо 28 проекта на организации, компании и PR агенции, но само 10 бяха отличени в отделните категории. И тази година липсваха големите агенции на "PR приз", но затова пък малките или новосъздадени агенции триумфираха с награди. В категорията "Корпоративна PR кампания" беше отличена кампанията "Технологии и изкуство – 130 години Siemens България" за Siemens България, която беше реализирана от основаната в края на 2008 година консултантска агенция Symmetric Communication. А специализираната в сферата на фармацевтичния PR агенция MED Communications, която съществува само от 2002 година грабна приза в категорията "PR на съществуващ продукт или услуга" за анти-аборт кампанията "От теб зависи".
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.