С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
27 10 сеп 2009, 21:16, 10811 прочитания

След БТК и Vivatel - Vivacom

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Ребрандирането на телекома вероятно ще доведе до дълго чаканото раздвижване на рекламния пазар.Няма вече БТК, няма Vivatel, няма я и веригата магазини за мобилни телефони 2be. Трите организации вече ще имат обща структура и корпоративна идентичност под бранда Vivacom и слогана "Всичко, което ни свързва". Сливането беше представено официално тази вечер от 19 часа пред Телефонната палата с танцов спектакъл на френската формация "Компани ле пасаже" като част от подгряващата програма на Sofia Dance Week. 

Пред журналисти днес главният изпълнителен директор на компанията Бернар Москени представи концепцията за трансформацията на Vivacom. По думите му променя се не само логото, името и структурата на телекома, но и културата му. Vivacom обещава да бъде повече обърнат към потребителите, по-отворен за промени и по-иновативен бранд. Стремежът на мениджмънта е да запази динамичността на марката Vivatel и сигурността и технически облик на БТК. Новата рекламна стратегия на Vivacom цели да убеди потребителите, че компанията навлиза в нова орбита от ценности, които я отдалечават от образа на бившия държавен телеком, твърди Москени. 

Ребрандирането на БТК и Vivatel беше отдавна очаквано на рекламния пазар, защото се предполага, че може да компенсира значителното свиване на маркетинговите бюджети на други големи играчи. И действително, от Vivacom планират агресивна рекламна кампания, която ще включва всички комуникационни канали с акцент върху телевизия и интернет. Търговският директор на телекома Александър Димитров обясни, че освен имиджовият клип, скоро ще се завърти и рекламата на новата им конвергирана услуга, която ще предлага фиксирани, мобилни и интернет услуги в едно. Предстои ребрандиране на всички магазини, които компанията притежава, както и преместването на служителите й в нова офис сграда на "Цариградско шосе" до мола на Carrefour в началото на 2010 г. 

На въпроса дали рецесията е подходящ момент за ребрандирането на една компания, Александър Димитров отговори, че кризата играе по-скоро положителна роля за плановете им, тъй като цените на медиите са по-ниски, а конкурентите им нямат възможност да рекламират толкова агресивно. „Имаме предимството за по-малко пари да постигнем по-ефективно присъствие“, обясни той.


  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Тази седмица в Туитър: нова форма на живот и разочарованията на 2010-та 3 Тази седмица в Туитър: нова форма на живот и разочарованията на 2010-та

Събития и кампании, които може да следите в социалната мрежа

2 дек 2010, 6407 прочитания

Фотоконкурс "Парти в снимка" (обновено) Фотоконкурс "Парти в снимка" (обновено)

Гласуването във Фейсбук започна

23 ное 2010, 5873 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Зорница Стоилова" Затваряне
За модерната цензура и медиите

Сметищата на гнева в Русия

Боклукът се превръща в политически проблем, който канализира недоволството и обединява различни групи около една кауза

Бързи, спортни, дигитални

Пазарът на спортни карти бързо набра скорост и се появиха още две нови компании

Индексите на борсата започнаха седмицата с ръст

"Стара планина холд" реализира най-голям ръст след съобщението за дивидент

Кредитор продава рециклиращите машини на Пламен Стоянов-Дамбовеца

Оборудването е струвало около 10 млн. лв. при покупката му, а сега се предлага за около половината

Ново място: Bug Coffee

Най-новото попълнение на улица "Асен Златаров" идва на мястото на затворилото врати Percolate

Вдъхновението Хидра

Малкият, но изключително красив гръцки остров е не просто ваканционна дестинация, но и център на модерното изкуство