С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
2 27 май 2010, 13:59, 5256 прочитания

Дейвид Дрога на MIF4: Не се страхувайте от очевидното

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
"Не се страхувайте от очевидното. Най-добрите неща се получават, ако се придържаш към основните човешки ценности и истини". Дейвид Дрога, най-награждаваният криейтив директор в света и най-чаканият лектор на Marketing Innovation Forum-а, който "Капитал" организира за четвърта поредна година, се придържаше към простите, но верни правила в рекламния бизнес и нито веднъж в своята презентация на спомена думата "криза".

Създателят на едни от най-успешните вирусни и интегрирани кампании се обърна към аудиторията от рекламисти и маркетолози в Народен Театър "Иван Вазов" с думите: "Няма значение колко пари инвестираш в реклама, няма значение какъв опит имаш, кой си подред в категорията си, ако си честен, можеш да правиш страхотни неща".


Той показа някои от най-добрите си кампании, създадени с Droga 5 и обясни, че началната точка в тяхната работа винаги е да направиш това, което е най-добре за конкретния клиент в конкретния момент, а не да се придържаш към това, което се очаква от теб. "Не се опитвайте да повтаряте нещата, които са работили за други клиенти или за някои от конкурентите им", посъветва Дрога.

Основателят на Droga 5 призна, че според него 95% от създаваните реклами в момента само замърсяват средата и само 5% са ефективни решения, с които и потребителите искат да се ангажират.

"Добрите реклами не се превръщат в нещо досадно, те просто стават част от разговора  по думите", каза Дейвид Дрога и добави: "Карайте хората да се усмихват, но в същото време им разказвайте смислени неща."



Очаквайте видео интервю с Дейвид Дрога в capital.bg и най-доброто от презентациите на Marketing Innovation Forum 4 в съботния брой на "Капитал".
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Тази седмица в Туитър: нова форма на живот и разочарованията на 2010-та 3 Тази седмица в Туитър: нова форма на живот и разочарованията на 2010-та

Събития и кампании, които може да следите в социалната мрежа

2 дек 2010, 6409 прочитания

Фотоконкурс "Парти в снимка" (обновено) Фотоконкурс "Парти в снимка" (обновено)

Гласуването във Фейсбук започна

23 ное 2010, 5874 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Зорница Стоилова" Затваряне
И номинираните за третото издание на наградите Effie са...

Сметищата на гнева в Русия

Боклукът се превръща в политически проблем, който канализира недоволството и обединява различни групи около една кауза

Как Су-25 полетя към Беларус "през задния вход"

Ремонтът на щурмовите самолети продължава след сложен парламентарен лупинг

Фонд на Рокфелер продава ритейл парка в Пловдив на групата "Химимпорт"

Активът се оценява на над 35 млн. лв., но дълговете са почти толкова

Индексите на борсата започнаха седмицата с ръст

"Стара планина холд" реализира най-голям ръст след съобщението за дивидент

През Пулия с колела

Нагоре-надолу из Южна Италия - маршрути, места, полезни съвети

Should I Stay or Should I Go

Групата Hayes & Y за уроците, на които Великобритания ги научи