Дейвид Дрога на MIF4: Не се страхувайте от очевидното

Бюлетин Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

"Не се страхувайте от очевидното. Най-добрите неща се получават, ако се придържаш към основните човешки ценности и истини". Дейвид Дрога, най-награждаваният криейтив директор в света и най-чаканият лектор на Marketing Innovation Forum-а, който "Капитал" организира за четвърта поредна година, се придържаше към простите, но верни правила в рекламния бизнес и нито веднъж в своята презентация на спомена думата "криза".

Създателят на едни от най-успешните вирусни и интегрирани кампании се обърна към аудиторията от рекламисти и маркетолози в Народен Театър "Иван Вазов" с думите: "Няма значение колко пари инвестираш в реклама, няма значение какъв опит имаш, кой си подред в категорията си, ако си честен, можеш да правиш страхотни неща".


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    erratic avatar :-P
    erratic
    • - 4
    • + 6

    Ама яко ми се наби "ДРОГА" в главата ... да взема да пробвам ... браво на Дейвид ДРОГА!

    Нередност?
  • 2
    danvel avatar :-|
    Daniel Velitchkov
    • - 3

    "Добрите реклами не се превръщат в нещо досадно, те просто стават част от разговора по думите", каза Дейвид Дрога и добави: "Карайте хората да се усмихват, но в същото време им разказвайте смислени неща." Така си е..енциклопедия по темата, различни автори от цял свят: http://website-promotion-costs.com/internet_promotion_articles/materials_web_site_traffic1.html

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал