Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
"Не се страхувайте от очевидното. Най-добрите неща се получават, ако се придържаш към основните човешки ценности и истини". Дейвид Дрога, най-награждаваният криейтив директор в света и най-чаканият лектор на Marketing Innovation Forum-а, който "Капитал" организира за четвърта поредна година, се придържаше към простите, но верни правила в рекламния бизнес и нито веднъж в своята презентация на спомена думата "криза".
Създателят на едни от най-успешните вирусни и интегрирани кампании се обърна към аудиторията от рекламисти и маркетолози в Народен Театър "Иван Вазов" с думите: "Няма значение колко пари инвестираш в реклама, няма значение какъв опит имаш, кой си подред в категорията си, ако си честен, можеш да правиш страхотни неща".
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
2 коментара
Ама яко ми се наби "ДРОГА" в главата ... да взема да пробвам ... браво на Дейвид ДРОГА!
"Добрите реклами не се превръщат в нещо досадно, те просто стават част от разговора по думите", каза Дейвид Дрога и добави: "Карайте хората да се усмихват, но в същото време им разказвайте смислени неща." Така си е..енциклопедия по темата, различни автори от цял свят: http://website-promotion-costs.com/internet_promot ion_articles/materials_web_site_traffic1.html
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.