С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация

// Автори

 

9 ное 2018 Сирма Пенкова
Иванка Кючукова: Пропускат се добри решения за сметка на ниска цена // Медиа и реклама/

Иванка Кючукова: Пропускат се добри решения за сметка на ниска цена

Изпълнителният директор на Havas Group - България пред "Капитал" 1610 прочитания

9 ное 2018 Сирма Пенкова
Ангелос Парасхакис: Ръстът на рекламния пазар няма да продължи дълго // Медиа и реклама/

Ангелос Парасхакис: Ръстът на рекламния пазар няма да продължи дълго

Изпълнителният директор на guts&brainsDDB пред "Капитал" 1360 прочитания

9 ное 2018 Сирма Пенкова
Радослав Бимбалов: По-добрите се доказват по-видимо // Медиа и реклама/

Радослав Бимбалов: По-добрите се доказват по-видимо

Управляващият директор на The Smarts, пред "Капитал" 1946 прочитания

9 ное 2018 Сирма Пенкова
Николай Неделчев: Ролята на агенциите ще бъде да познават най-добре потребителя // Медиа и реклама/

Николай Неделчев: Ролята на агенциите ще бъде да познават най-добре потребителя

Изпълнителният директор на Publicis Groupe България, пред "Капитал" 1291 прочитания

9 ное 2018 Сирма Пенкова
Александър Дурчев: Целият пазар трябва да преосмисли начина на ценообразуване // Медиа и реклама/

Александър Дурчев: Целият пазар трябва да преосмисли начина на ценообразуване

Изпълнителният директор на All Channels Communication Group, пред "Капитал" 1928 прочитания

9 ное 2018 Сирма Пенкова
9 ное 2018 Сирма Пенкова
Мария Грашнова: Посоката за развитие ще бъдат инвестициите в данни // Медиа и реклама/

Мария Грашнова: Посоката за развитие ще бъдат инвестициите в данни

Изпълнителният директор на Dentsu Aegis Network за България и Балканите пред "Капитал" 1365 прочитания

9 ное 2018 Сирма Пенкова 1
София Пенева: Липсата на кадри е основен проблем на пазара ни // Медиа и реклама/

София Пенева: Липсата на кадри е основен проблем на пазара ни

Изпълнителният директор на BBDO Group, пред "Капитал" 1231 прочитания

9 ное 2018 Сирма Пенкова
9 ное 2018 Сирма Пенкова
Голямата работа на рекламните агенции // Медиа и реклама/

Голямата работа на рекламните агенции

Кои са най-големите комуникационни групи в България, които управляват близо 280 млн. рекламни инвестиции и как дигитализацията променя бизнеса им 2771 прочитания

Как се променя бизнесът на най-големите комуникационни групи в България, които управляват близо 280 млн. рекламни инвестиции

9 ное 2018 Сирма Пенкова
Красимир Петков: Клиентите все повече се доверяват на комуникационните специалисти // Медиа и реклама/

Красимир Петков: Клиентите все повече се доверяват на комуникационните специалисти

Управляващият директор на Direct Media Group Bulgaria пред "Капитал" 1064 прочитания

6 ное 2018 Сирма Пенкова
Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (6 ноември) // Медиа и реклама/

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (6 ноември)

"Стандарт" става седмичник; What If поема дигиталното обслужване на "Фантастико" и Lavazza; "А1 България" има амбицията да се намеси по-сериозно на ТВ-пазара и др. 1190 прочитания

30 окт 2018 Сирма Пенкова
Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (30 октомври) // Медиа и реклама/

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (30 октомври)

Законът на Пеевски за медиите безпрепятствено мина през медийната комисия; Приходите на "Нова броудкастинг груп" са нараснали с 10% през третото тримесечие; Interpartners спечели комуникационното обслужване на "Монбат", Предстои обучение за акаунт и бранд мениджъри и др. 1239 прочитания

28 окт 2018 Сирма Пенкова
Puzl CowOrKing е "Най-доброто споделено работно пространство" в региона // Start Up/

Puzl CowOrKing е "Най-доброто споделено работно пространство" в региона

За стартъп на годината беше избрана полската Brainly.pl в надпреварата CESAwards 2018 2323 прочитания

Puzl CowOrKing беше избран за "Най-доброто споделено работно пространство" в Централна и Източна Европа на CESAwards 2018.

27 окт 2018 Сирма Пенкова
Да събереш събитийната индустрия в една платформа // Start Up/

Да събереш събитийната индустрия в една платформа

Българската платформа Evedo цели да улесни комуникацията и партньорствата при организирането на събития 3905 прочитания

Българският стартъп Evedo разработва платформа за връзка на бизнеси от събитийния сектор

26 окт 2018 Сирма Пенкова 1
Само един удар на рекламния тъпан // Медиа и реклама/

Само един удар на рекламния тъпан

Едно сребърно отличие спечели българска агенция на международния конкурс Golden Drum. "Капитал" разговаря с президента на конкурса Мойча Брисчик 2053 прочитания

24 окт 2018 Сирма Пенкова
Стартъпи в начален етап могат да участват в програмата Primer // Start Up/

Стартъпи в начален етап могат да участват в програмата Primer

Събитието ще се проведе в Стара Загора, а кандидатстването е до 28 октомври 2265 прочитания

Стартъпи с проекти за опазване на околната среда могат да участват в програмата Primer by EIT InnoEnergy до 28 октомври.

23 окт 2018 Сирма Пенкова
Започна кандидатстването в стартъп програмата на OTP Bank // Start Up/

Започна кандидатстването в стартъп програмата на OTP Bank

Крайният срок за участие е 30 ноември, а инициативата започва официално през март 2019 г. 2062 прочитания

Български стартиращи компании могат да кандидатстват в акселераторската програма на OTP Bank до 30 ноември

23 окт 2018 Сирма Пенкова
Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (23 октомври) // Медиа и реклама/

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (23 октомври)

Печалбата на "БТВ медиа груп" нарасна с 85% през третото тримесечие; Saatchi&Saatchi със сребърна награда от фестивала Golden Drum и трето място за екипа от BBDO Group в Young Drummers; Анна Цолова напуснала "Нова телевизия", след като разбрала, че няма да има предаване; 5 маркетинг тенденции в Instagram през 2019 г. и др. 1377 прочитания

21 окт 2018 Сирма Пенкова 1
Печалбата на "БТВ медиа груп" нарасна с 85% през третото тримесечие // Медиа и реклама/

Печалбата на "БТВ медиа груп" нарасна с 85% през третото тримесечие

Дружеството отчита и ръст в приходите за периода, както и за деветмесечието 2745 прочитания

"БТВ медиа груп" отчете ръст в приходите и над 84% увеличение на печалбата за третото тримесечие

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 45

Капитал

Брой 45 // 10.11.2018 Прочетете
Капитал PRO, Вечерни новини: Президентът иска социален данък за колите; ЕК видя проблема в медиите

Емисия

DAILY @7PM // 13.11.2018 Прочетете