Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK

// Автори

5 апр 2020 Ана Стоянова 1
Моловете - в криза и след корона кризата
// Ритейл/

Моловете - в криза и след корона кризата

Дори и без вирус търговските центрове трябваше да преосмислят модела си 8581 прочитания

Молове: Коронавирусът сега нанася нов удар върху търговските центрове, и то точно когато са в процес на трансформация

19 мар 2020 Ана Стоянова
Красимир Кумчев: Земеделието се нуждае от кредит за доставчиците
// Земеделие/

Красимир Кумчев: Земеделието се нуждае от кредит за доставчиците

В извънредна ситуация като сегашната министерството трябва да предвижда и лошите сценарии, казва аграрният консултант 3058 прочитания

Аграрният консултант Красимир Кумчев: Земеделието се нуждае от кредит за доставчиците на семена, торове и препарати, за да имат стоки на склад

17 мар 2020 Ана Стоянова
Търговец: Пазарът на плодове и зеленчуци зависи от Гърция
// Икономика/

Търговец: Пазарът на плодове и зеленчуци зависи от Гърция

Количества има, възможни са временни нарушения в ритъма на доставките 3342 прочитания

Пазарът на плодове и зеленчуци зависи от Гърция. Количества има, възможни са временни нарушения в ритъма на доставките

27 дек 2019 Ана Стоянова
Стабилни отношения с доставчиците и компактен формат са формулата на ритейл успеха
// Ритейл/

Стабилни отношения с доставчиците и компактен формат са формулата на ритейл успеха

Човешкият фактор най-често обърква бизнеса на търговските вериги, допълва Христо Станев, специалист по мърчандайзинг 4536 прочитания

Човешкият фактор, верният микс марж-маркетинг и компактният формат са ключови за ритейл успеха, казва Христо Станев.

19 ное 2019 Ана Стоянова 4
Иван Чернев: Намалението на печалбата ни е планирано
// Ритейл/

Иван Чернев: Намалението на печалбата ни е планирано

Оптимизираме продуктовия микс, развиваме асортимента си и сме в процес на експанзия, казва главният изпълнителен директор на "Кауфланд България" 4682 прочитания

Намалението на печалбата на "Кауфланд" е планирано, формулата ни е правилна, казва Иван Чернев, главен изпълнителен директор на компанията

12 ное 2019 Ана Стоянова 1
Веригите за храни: Най-силен е ръстът при регионалните магазини
// Ритейл/

Веригите за храни: Най-силен е ръстът при регионалните магазини

Силна конкуренция в София, потенциал в Северна България, насищане в Южна и слаби приходи по морето, показва анализът на топ 30 16316 прочитания

При веригите за бързооборотни стоки най-силен ръст генерират регионалните магазини, показва анализ на топ 30 в сектора

4 май 2019 Ана Стоянова
Връзката с клиента е ключова за успеха в е-търговията
// Регал/

Връзката с клиента е ключова за успеха в е-търговията

Три е-магазина разказват за стратегиите си на българския пазар 4473 прочитания

Три е-магазина разказват за стратегиите си на българския пазар

5 ное 2018 Ана Стоянова
Топ 25 на компаниите за зеленчуци увеличават бизнеса си
// Регал 500+/

Топ 25 на компаниите за зеленчуци увеличават бизнеса си

Тенденцията на общия пазар е за спад на продажбите и износа 7259 прочитания

26 окт 2018 Ана Стоянова
Черешката в алкохол – ключов продукт в преработвателната индустрия
// Регал 500+/

Черешката в алкохол – ключов продукт в преработвателната индустрия

Четири пети от продажбите в сектора са зад граница, бизнесът със замразени плодове се разраства 6465 прочитания

26 окт 2018 Ана Стоянова 1
// Регал 500+/

Двуцифрен ръст в рибния сектор

Три четвърти от производството в страната е предназначено за износ 5213 прочитания

22 сеп 2018 Ана Стоянова
Общият ръст на топ 30 за бързооборотни стоки леко се забавя
// Регал/

Общият ръст на топ 30 за бързооборотни стоки леко се забавя

Само при три от осемте най-големи търговеца продажбите растат по-бързо спрямо предходната година 25782 прочитания

27 авг 2018 Ана Стоянова
Най-големите вериги: Нов растеж
// Компании/

Най-големите вериги: Нов растеж

Средно продажбите на търговците на дребно за втора поредна година растат с 10%, а печалбите - с 24% 38675 прочитания

За втора поредна година продажбите на търговците на дребно растат средно с 10%, а печалбите - с 24%. С най-добри резултати са веригите за спортни стоки, за мебели и дрогериите

27 апр 2018 Ана Стоянова
Милениълите са най-малобройното поколение в България
// Регал/

Милениълите са най-малобройното поколение в България

Жалко, защото са склонни да опитват нови продукти и да плащат повече за качество 6483 прочитания

27 апр 2018 Ана Стоянова
Какво да очакваме от иноваторите
// Регал/

Какво да очакваме от иноваторите

Поколенията Y и Z объркаха работодателите, казват от HILL International 4126 прочитания

3 ное 2017 Ана Стоянова
Концентрацията в рибния сектор се засилва
// Регал 500+/

Концентрацията в рибния сектор се засилва

Чрез три фирми лидерът генерира 25% от приходите от продажби в категорията 7331 прочитания

29 сеп 2017 Ана Стоянова
Осем вериги са с продажби за над 100 млн. лв. в България
// Регал/

Осем вериги са с продажби за над 100 млн. лв. в България

При 1% ръст на пазара през 2016 г. тридесетте най-големи вериги успяват да постигнат 11% 32017 прочитания

29 сеп 2017 Ана Стоянова
Вериги за мебели и интериорни стоки: IKEA генерира една пета от общите приходи през 2016 г.
// Регал/

Вериги за мебели и интериорни стоки: IKEA генерира една пета от общите приходи през 2016 г.

Пазарът расте благодарение на динамиката в строителството и недвижимите имоти 13826 прочитания

21 авг 2017 Ана Стоянова
От нишово явление към общо ритейл движение
// Регал/

От нишово явление към общо ритейл движение

Веригите предлагат все повече био, диетични и веган продукти, но работят и за повече здравословни храни в масовия си асортимент 6557 прочитания

16 юни 2017 Ана Стоянова
Над 200 биопродукта във веригите
// Регал/

Над 200 биопродукта във веригите

Търговците залагат предимно на собствени марки 9758 прочитания

31 мар 2017 Ана Стоянова
Прогнозата на Nielsen: Следете Великобритания, за да знаете какво ще се случи с е-търговията
// Регал/

Прогнозата на Nielsen: Следете Великобритания, за да знаете какво ще се случи с е-търговията

В Европа средният й дял е около 4%, но нараства много бързо 2486 прочитания