С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK

// Автори

8 сеп 2014 Анна Стоянова 1
Първо на първо
// Тема/

Първо на първо

За пръв път в света 5084 прочитания

1 сеп 2014 Анна Стоянова 1
Съдбата обича смелите
// Тема/

Съдбата обича смелите

Задачата на всяка марка е да направи света по-добро място за хората, казва пред Light Джефри Хантсон, творчески директор на Duval Guillaume - агенция на годината в Белгия 9342 прочитания

27 юни 2014 Анна Стоянова 1
Като лъвовете
// Неща/

Като лъвовете

Няколко идеи от световния фестивал за реклама и творческо мислене "Кан Lions 2014" 2987 прочитания

10 яну 2013 Анна Стоянова 29
Подаръкът
// К3: Моят капитал/

Подаръкът

Сугестопедията като еспресо за паметта, интелекта, интуицията и креативността 21301 прочитания

18 авг 2011 Анна Стоянова 2
Рекламирай това
// Тема/

Рекламирай това

Десет световни нововъведения на марки и рекламни кампании 6096 прочитания

21 юли 2011 Анна Стоянова
Място за вашата реклама
// Неща/

Място за вашата реклама

Тенденциите зад успешните рекламни кампании, наградени на тазгодишния фестивал в Кан 3318 прочитания

15 юни 2011 Анна Стоянова 26

В началото на второто десетилетие на XXI век, рекламата в България се опитва да продава ниски лихви за жилищни кредити с гротески образи на майки и реститутки, безрисков секс с метафори за задния двор, мастика с "динена Галена", магия с импресии от красиви дупета, нестинарки и заснежени върхове. Ако си представим, че марките са хора, които общуват посредством рекламите, то те често допускат поне един от седемте смъртни гряха: леност (липса на усилие в посока убеждаване), алчност (повече от едно послание на комуникация), завистничество (буквално взаимстване от реклами на конкурентни марки), чревоугодничество (за да угоди на моментните си цели, марката мени възгледите си според адресантите), похотливост (прилагане на модела "порното продава"), горделивост (самохвалени реклами), гняв (изтъкване на рекламирания продукт или услуга чрез агресивни нападки върху не таргета, или други конкуренти).