С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK

// Автори

30 авг 2019 Фредерик Филу 1
Какво уби бизнес модела на медиите
// Медиа и реклама/

Какво уби бизнес модела на медиите

Основните промени в начина, по който потребителите прекарват времето и харчат парите си, създадоха смъртоносно конкурентно поле за медиите 3651 прочитания

Потребителските тенденции, които унищожиха бизнес модела на медиите

3 май 2019 Фредерик Филу 1
Победители и губещи в медийната абонаментна лудост
// Медиа и реклама/

Победители и губещи в медийната абонаментна лудост

В очакване на глобалния провал на дигиталната реклама издателите влагат своите надежди в абонаментите 3215 прочитания

В очакване на глобалния провал на дигиталната реклама издателите влагат своите надежди в абонаментите

10 дек 2018 Фредерик Филу 2
Facebook трябва да реши - дали е за тълпата или за демокрацията?
// Свят/

Facebook трябва да реши - дали е за тълпата или за демокрацията?

Кризата във Франция прави диалога с избирателите и ясното обяснение на реформите наложителен 1949 прочитания

Кризата във Франция прави диалога с избирателите и ясното обяснение на реформите наложителен

7 сеп 2018 Фредерик Филу 2
Борбата с фалшивите новини е изгубена битка
// Медиа и реклама/

Борбата с фалшивите новини е изгубена битка

Но има още начини да спечелим войната 6219 прочитания

Пет причини защо борбата с фалшивите новини е изгубена битка

13 юли 2018 Фредерик Филу
Най-голямото притеснение пред Facebook: тийнейджърите
// Медиа и реклама/

Най-голямото притеснение пред Facebook: тийнейджърите

Интернет гигантът вече не е предпочитаната социална мрежа сред младежите 37917 прочитания

Facebook губи едни от най-ценните си потребители - тийнейджърите

18 яну 2018 Фредерик Филу 5
Facebook приключи с качествената журналистика. Примирете се
// Медиа и реклама/

Facebook приключи с качествената журналистика. Примирете се

Собствениците на медии трябва да спрат да хленчат и да продължат напред 10795 прочитания

Във Facebook публикациите от "приятели" вече ще бъдат с предимство спрямо тези от медии и бизнеса. Какво следва за издателите.

13 окт 2017 Фредерик Филу
Кои ключови показатели за ефективност са най-важни за медиите
// Медиа и реклама/

Кои ключови показатели за ефективност са най-важни за медиите

Изборът на мерките винаги е показателен за бизнес приоритетите (или за липсата им) 7452 прочитания

21 юли 2017 Фредерик Филу 6
Задаващата се война: Браузъри срещу рекламното замърсяване
// Медиа и реклама/

Задаващата се война: Браузъри срещу рекламното замърсяване

През следващата година ще наблюдаваме голяма офанзива от Google и Apple срещу най-тъмните страни на рекламния свят. Очаквайте много жертви. Но цялата екосистема ще спечели от тези инициативи 7472 прочитания

26 май 2017 Фредерик Филу 1
Културен шок: Netflix vs. филмовия фестивал в Кан
// Медиа и реклама/

Културен шок: Netflix vs. филмовия фестивал в Кан

Отвъд карикатурата, тазгодишният фестивал съсредоточи вниманието ни върху въздействието на стрийминг платформите върху филмовата индустрия 18199 прочитания

21 апр 2017 Фредерик Филу
Репутацията, глупако
// Медиа и реклама/

Репутацията, глупако

Издатели и големи платформи за дистрибуция на съдържание най-накрая решиха да обърнат внимание на проблема с фалшивите новини. 7856 прочитания

26 дек 2016 Фредерик Филу 3
Абсурдът на новинарската онлайн икономика
// Медиа и реклама/

Абсурдът на новинарската онлайн икономика

Премиум редакционното съдържание може да се продава на рекламодатели на база ангажираност на потребителите 14822 прочитания

2 дек 2016 Фредерик Филу 2
Промяната в бизнес модела на медиите изигра критична роля за победата на Тръмп
// Медиа и реклама/

Промяната в бизнес модела на медиите изигра критична роля за победата на Тръмп

Като много други популистки лидери Доналд Тръмп умело експлоатира медийната мания за бързина и импресии 11815 прочитания